Vraag

bijzondere ogen?

  • 4 April 2022
  • 9 reacties
  • 323 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Haii heel veel mensen zeggen dat ik centrale heterochromia heb vinden jullie dit bijzonder ofz of heb ik gwn zeldzame ogen of gwn normaal ofz laat t even weten PS ik kan ook met mijn ogen trillen en heel snel knipperen en ik zie soms kringetjes in de blauwe lucht. 

 


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Hi!
Wat tof, ik heb nog nooit iemand ontmoet die met z’n ogen kan trillen! Ik kan dat ook!!

 

Ik ben kleurenblind dus ik weet niet wat er precies met je ogen aan de hand is (als in kleur, je oog is bruinig voor mij.) ik kan je daar niet mee helpen, sorry…

Reputatie 7
Badge +17

Hoi heeft het met de kleur te maken?  Ik vind je oog mooi :) ik had er nog nooit van gehoord ben het meteen gaan opzoeken ;)  heb je er veel last van? Ik kan je er geen dingen over zeggen maar qua wat ik zie  is het oog gewoon mooi. Maar misschien is dat niet wat je wou weten? sorry dan.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +3

hoi mijn ogen zij ongeveer hetzelfde als die van jouw, allen kan ik niet trillen met mijn ogen maar ik ken wel mensen die dat ook kunnen. Het komt volgens mij niet heel vaak voor.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @S_is_anoniem

Ik vind het heel bijzonder! Mijn moeder heeft het ook, maar het komt niet vaak voor. 

Voor als iemand geen idee heeft wat central heterochromia is, het zijn eigenlijk twee verschillende kleuren in een oog. Meestal zie je dan een  kring rondom de pupil dat een andere kleur is. Dus dan is het grootste gedeelte van je oog bijvoorbeeld blauw en de kring om de pupil oranje/lichtbruin. Er kunnen ook stippels in het oog zitten die een andere kleur hebben dan het gros van het oog.

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +3

Dankjee

Reputatie 2
Badge

Hi, ik vind centrale heterochromia niet heel bijzonder. Bijna ieder mens heeft het. Ik heb het zelf ook, alleen iets extremer dan bij jou. Ik heb namelijk bruin, blauw, grijs, groen en oranje in mijn oog. Ook heb ik donkerblauwe stippen er doorheen. 

Reputatie 2
Badge

Hi, ik vind centrale heterochromia niet heel bijzonder. Bijna ieder mens heeft het. Ik heb het zelf ook, alleen iets extremer dan bij jou. Ik heb namelijk bruin, blauw, grijs, groen en oranje in mijn oog. Ook heb ik donkerblauwe stippen er doorheen. 

Ik heb net op internet gekeken, centrale heterochromia komt vaker voor dan complete heterochromia, maar is toch vrij zeldzaam. Ik kom het wel vaak tegen, maar het is dus toch vrij zeldzaam, maar niet heel zeldzaam. Dus mijn vorige reactie klopt niet helemaal, sorry!

Reputatie 7
Badge +9

Idk over heterochromia enzo, maar ik vind je ogen zeker mooi en bijzonder, ik heb zelf nog nooit zo’n ogen gezien! Ik heb zelf bruine ogen :)
 

Ha dat heb ik ook ik heb het door vervelende dingen in het verleden die ik bij mezelf laat.

Reageer