Hoi!
Ik voel me sinds zaterdag eigenlijk al niet zo goed. De hele dag door misselijk, braakneigingen en dat soort dingen. Zondag had ik het rustig aan gedaan, beetje youtube kijken en zo. Maar vandaag had ik weet school (thuisschool). En ik was op de berg voor wifi (buitenland) en ik werd opeens heel draaierig, misselijk. Na een minuut of 5 begon ik te trillen over me hele lichaam en het werd steeds zwart voor me ogen, dat trouwens heel gauw weer wegging. Ik zei tegen me broer dat het internet te traag was en ik naar het huis ging. Maar toen ik me computer in de computertas wilde doen, lukte het niet meer. Eerst ging die ernaast, daarna wilde me handen niet meewerken. Na een paar minuten is het me gelukt en liep ik de berg af. Maar het lopen ging zowat niet. Steeds struikelen, door me benen heen zakken, niet meer recht kunnen lopen, benen staakte opeens en steeds zwart voor me ogen. Na een stuk ‘gelopen’ te hebben, ben ik maar gaan zitten voor ik serieus zo flauwvallen. Ik heb 10 minuten gezeten of zo en ben toen maar weer door gegaan (voelde me al iets beter), bij het huis, heb ik toen wat gedronken en ben verder gegaan met school in de boeken. Maar nu wil ik eigenlijk weten of iemand een idee heeft hoe dat kon?! Ik voel me nog steeds niet lekker en het werd een paar uur gelden werd het weer opeens zwart.
Ik durf eigenlijk niet naar me ouders toe, die hebben het al druk genoeg. En we hebben ook niet echt mensen in de omgeving wonen.
Iemand een idee wat ik moet doen?
Alvast bedankt!