Vraag

bijna 13 en niet ongesteld ?!

  • 22 January 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Ik ben dus over een paar weken 13 en nog steeds niet ongesteld?! Ik heb al borsten, en overal schaam haar. En ik heb al 3 jaar lang dat wit kleverige spul in me ondergoed. Terwijl ze zeggen dat je binnenkort ongesteld word als je dat hebt. Maar ik heb het al 3 jaar?!?! Moet ik me zorgen maken?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Volgens mij hoef je je nog geen zorgen te maken. Sommige meiden worden al ongesteld als ze 10 zijn en sommige pas op hun 16e. Ik zou het als ik jou was nog even afwachten. Het komt waarschijnlijk vanzelf wel. Je zou het ook met je moeder kunnen bespreken, zij weet er waarschijnlijk wat meer van en kan je helpen.

Badge

Heyy maak je niet druk ongesteldheid komt bij iedereen op een andere leeftijd je bent ook nog maar dertien dus ik zou het inderdaad nog even afwachten, als je 17 bent en nog steeds niet ongesteld bent dan zou ik dat wel even gaan controleren, maar voor nu don't worry! 

Hiiii, het is best normaal hoor dat je nog niet ongesteld bent. Sommige krijgen het als ze 11 zijn en de andere pas op hun 15.  Dus dont worry maar als je 17 bent en nog steeds niet ongesteld bent geworden zou ik even naar de dokter gaan.

 

vraag misschien aan je moeder wanneer zij ongesteld was en wanneer je oma het was geworden voor het eerst(soms geeft dit een goed beeld wanneer je het kan verwachten 

Reageer