Vraag

bh proberen maar zus bemoeien

  • 24 June 2021
  • 2 reacties
  • 323 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

hoi ik heb vandaag met me moeder een heel fijn gesprek gehad, ze vroeg eerst of ik nog genoeg ondergoed had, en daarna vroeg ze of ik een klein bh tje wil proberen, ik zei ja, maar gewoon om te proberen, ik was deze dag best wel blij dat ik er eindelijk eentje mag, maar net liep me moeder naar de kamer van me zus en pakte haar kleine bh tjes, ik hoorde me zus zeggen: heeft ze dat dan wel nodig dan?? Mijn moeder zei toen niks en liep toen naar mijn kamer, daarna kwam me zus naar me kamer en keek ze me heel raar aan, ik wist al wat ze bedoelde want ze heeft ooit tegen me gezegd dat kinderen uit groep 7 en groep 8 het alleen maar stoer vinden om een bh aan te hebben maar dat is niet zo ik wil het alleen proberen, ik vind het heel vervelend dat me zus ermee bemoeit daardoor ben ik ook een beetje bang dat ze me nu raar vind. Dus help wat moet ik doen, 


2 reacties

Badge

Heey Kerstet2021,

 

Ik denk dat je je zus gewoon moet negeren. Je zit nu waarschijnlijk in de puberteit en daar hoort als vrouw zijnde een bh bij. Het is niet raar om een bh in groep 7 /8 te dragen! Je bent waarschijnlijk een hele mooie meid. Dus negeer je zus maar even!

 

xxvan mij

Heyy

 

Het is gewoon normaal om een bh te dragen.. Ook in groep 7/8. Je komt in de pubertijd en begint te veranderen. Deze veranderen beginnen bij de een nou eenmaal eerder dan bij de ander en het beginnen te dragen van een bh hoort bij die veranderingen!In dit geval moet je je inderdaad niet al te veel aantrekken van je zusje als ze een vervelende opmerking maakt.

 

Jij bent helemaal mooi zoals je bent!

 

Groetjes van mij!

Reageer