Vraag

Bh of toch niet?

  • 25 November 2015
  • 7 reacties
  • 382 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Lieve meiden, ik ben een meisje van elf met nog niet zo veel borst, maar ik vind het best wel wat

7 reacties

Heeyyy
Probeer het misschien vind je het lekker zitten of misschien ook niet proberen kan geen kwaad
Xxx onzeker
Reputatie 5
Badge +2

Niet doen pas als t echt nodig is die dingen zijn faking irritant en als je borsten groeien doet het echt veel zeer!!

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Enne ke kan wel topjes gebruiken maar echt nog niet met vulling doen 

Reputatie 3
Badge +1

Niet doen pas als t echt nodig is die dingen zijn faking irritant en als je borsten groeien doet het echt veel zeer!!

Dit kan verschillen per persoon en per bh, ik ben zelf 12 en ik heb ook al bh's maar het doet bij mij geen zeer ofz en ik vind de meeste bh's die ik heb ook helemaal niet irritant. 

Reputatie 4
Badge +3

heb zelf een B cup, maar draag het liffst geen bhmeen top is meer dan genoeg vind ik

Reputatie 1
Badge

Heyy! Elf jaar is nog wel een beetje jong, maar als jij je daar prettig bij voelt moet je dat gwn doen. Suc6!!

Badge

Hi, ik zou het er eens met een vriendin over hebben  als je je daar comfortabel bij voelt. Anders zou ik gewoon lekker experimenteren. Topjes, topjes met vulling, bhtje, sport bhtje, t kan allemaal. Ik zou alleen een beugel bh wel afraden want dat kan best pijnlijk zijn.

gewoon lekker experimenteren zou ik zeggen, je vind echt wel iets dat bij je past 👙

xxx 

Reageer