Skip to main content
Vraag

bh loos

• May 4, 2025
  • 7 reacties
  • 265 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoihoi,

Mijn borsten zijn de laatste tijd aan het groeien. 

Mijn moeder vindt dat ik geen bh nodig heb en draagt zelf ook geen bh. 

Nu denk ik ook niet dat ik zo graag een bh wil, is dit raar?

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 4, 2025

Nee, bh’s zijn vaak niet fijn om te dragen.  Ze knellen.  Maar wiebelende borsten zijn ook niet zo fijn bij sporten en zonder bh onder truitje geeft rare blikken en hijgerig gedrag.  Stel het zo lang mogelijk uit.

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 4, 2025

hey! als jij denkt dat je er klaar voor bent moet je het zeker doen.

als je er echt last van hebt en het mag nogsteeds niet, kan je altijd (stiekem) bij de primark of andere winkels bh’s kopen.

xxx anoniemja 

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 5, 2025

Ik ben het helemaal eens met ​@Diana  en ​@anoniemja . Je kan ook als je gaat sporten ofzo een gwn topje dragen en geen bh. Want andere vinden het vaak wel raar als je wel al borsten hebt maar geen topje/bh draagt. Maar als je gwn een shirt draagt en je hoeft je niet om te kleden is het echt niet perse nodig om een bh te dragen.

Doe gwn wat jij fijn vindt!

• May 5, 2025

Hallo, 

Het is persoonlijk of je een bh wilt dragen of niet. Het is vaak moeilijk om precies de juiste bh te vinden en daarom laten veel mensen het dan ook maar. Maar zoals @Diana en @123Flowertje al zeiden is het misschien wel verstandig om een bh of topje te dragen als je gaat sporten. 

Ikzelf draag de helft van de tijd een bh (gewoon als ik eraan denk om een bh aan te doen, ik vergeet het weleens) maar ik merk dan wel dat als ik dan gym heb dat veel jongens dan wel naar je borsten gaan kijken, waar ze dat anders niet of minder (het blijven jongens ;) ) doen.

Wat mij persoonlijk wel helpt zijn sportbeha's, die zitten (bij mij dan) meestal wel lekker en als je gaat sporten dan valt dat niet zo op.

Groetjes!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 5, 2025

dank jullie wel. ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet. 

Mijn moeder zegt dat ik het niet nodig heb. 

Met gym merk ik nu wel een beetje dat het wat vervelender begint te worden. Hierdraag ik nog geen topje dus misschien kan ik dat wel gaan doen. 

En verder denk ik zonder bh.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 5, 2025

Nee, bh’s zijn vaak niet fijn om te dragen.  Ze knellen.  Maar wiebelende borsten zijn ook niet zo fijn bij sporten en zonder bh onder truitje geeft rare blikken en hijgerig gedrag.  Stel het zo lang mogelijk uit.

ja denk dat ik dit ook zo lang mogelijk ga uitstellen

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 8, 2025

@anonimuis 

een topje is altijd handig. 

als je denkt dat het écht nodig is kan je beginnen met sportbhs, en dan op een gegeven moment overstappen naar normale bh’s. 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon