Vraag

bh kopen als jongen, accepteren ze dat?

  • 11 January 2023
  • 7 reacties
  • 252 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo iedereen ik ben een jongen van 12 jaar ik wil geen meisje worden maar na meerdere topics over bh’s heb ik besloten om naar de livera te gaan en er gewoon wat te passen en eventueel ook kopen. Maar ik vind het een beetje gênant en ben bang dat ik bekende tegen kom. Heeft iemand hier tips voor? En is de livera een goeie zaak en accepteren ze dat mannen bh’s kopen? Alvast bedankt!


7 reacties

Als je het niet fijn vindt dat andere mensen zien dat jij het koopt kun je vragen of ze er een tasje bij hebben voor een vriendin maar ik vind het niet raar dat een jongen bh koopt en als jij dat leuk vindt moet je het gewoon doen 👍

Reputatie 2
Badge +1

Dat kan maar ik vind het gênant dat ik met een bh een pashokje in loop

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Anoniemebanaan1 

 

ik denk dat je van het personeel mag verwachten dat ze alle klanten serieus nemen en netjes helpen….

Ik weet niet of ze dat allemaal ook doen natuurlijk

 

Als jij serieus bent en doet in de winkel en zegt dat je voor een bh voor jezelf komt, zie ik niet in waarom ze jou niet netjes zouden helpen.

Ze moeten niet de indruk krijgen dat je een prank met ze uit wil halen en dat dan ineens je vrienden lachend binnen komen, dus misschien helpt het dat je ze vertelt dat het serieus is en vraagt of ze je willen helpen.

In principe hoef je niet uit te leggen waarom en voor wie je een bh wilt kopen, maar ik kan me voorstellen dat het wel kan helpen als ze weten hoe en wat.

 

Succes.

Go for it.

 

Gr. MickeyMouse

 

PS hier in Duckstad zijn we wel wat gewend, dus daar voorzie ik sws geen problemen, ik bedoel Donald Duck (en zijn hele familie) loopt zonder broek rond en niemand die er iets van zegt

 

 

Reputatie 7
Badge +15

 

“PS hier in Duckstad zijn we wel wat gewend, dus daar voorzie ik sws geen problemen, ik bedoel Donald Duck (en zijn hele familie) loopt zonder broek rond en niemand die er iets van zegt”

Haha!

 

even on topic. Tja lastig, maarja, nie iedereen hoeft het te zien ( dat je met een bh het paskamertje in loopt toch? ) 

ga anders gwn iets bestellen( terug sturen kan (bijna) altijd…….

 

ps. Volensmij hebben ze bij , victoria”s secret een groot aanbod, voor de rest koop IK daar nooit, maar hoor het weleens van klasgenoten/ meiden / vrienden

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt allemaal ik ga binnenkort naar de lingerie winkel 

Reputatie 7
Badge +15

Bedankt allemaal ik ga binnenkort naar de lingerie winkel 

Top idee! Fijn! Goede vooruitgang! 
ga dr voor?!!!!!!!!!!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

Je kunt ook iets anders meenemen het pashokje in als een pyama en dan neem je de bh ook mee. Je doet dan alsof je die pyama bijvoorbeeld past. Verder is het jouw keuze en je moet doen waar jij je op je gemak bij voelt.

Reageer