Vraag

bh en een string op mijn 12e

  • 25 September 2021
  • 6 reacties
  • 578 Bekeken

Badge

is het raar om een bh en een string te dragen op mijn 12e?


6 reacties

Heyy

 

Dat lijkt mij niet raar nee!

 

Een BH is helemaal niet raar om te dragen! De meeste meisjes zullen vroeg of laat een BH gaan dragen en bij de een is dat eerder nodig dan bij de ander. Een BH dragen is heel normaal!

 

Als je daarbij een string ook fijn vindt om te dragen is dat naar mijn mening niet raar en dat kan dan gewoon :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +4

Ik zie op je profiel dat je een jongen bent dus dan is dat wel een beetje raar . Maar als jij je daarin goed voelt , waarom niet ?

Reputatie 7
Badge +14

hey hey, 

Zoals @NaamNietBekend als zei, is het echt niet raar om een BH en String te dragen op je 12e. Als jij je er fijn bij voelt, moet je het vooral doen. Zelfs als je een jongen was geweest was het naar mijn mening, nog steeds niet raar. Het is jouw lichaam en jij bepaald wat je aan doet. Trek je er niks van aan als andere mensen dat raar vinden (ook al is dat soms lastig.). Laat je niet veranderen en wees gewoon jezelf. 

Hoop dat je hier wat aan hebt (ook aan de overbodige peptalk : D) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +3

Nee is niet raar who cares

Reputatie 1
Badge

is het raar om een bh en een string te dragen op mijn 12e?

Nee het is helemaal goed!

Iedereen begint met borstgroei en puberteitsdingen rond die leeftijd, en iedereen is anders dus heeft iedereen het op een andere leeftijd nodig!

Waarom zou het raar zijn?

Volgens mij mag je zelf bepalen wat he draagt.

En van die BH is eerder normaal. Best wel wat kinderen dragen als ze twaalf zijn al een BH, dat is iniedergeval wel bij mij.

Reageer