Vraag

bh dragen

  • 9 May 2023
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey allemaal! Ik heb dus een probleem: ik heb niet zo heeeeellleee grote borsten ma ja ze groeien wel steeds enzo… sinds vandaag begin ik ook echt pijn te krijgen daar. Het hielp ook niet echt dat ik een veel te klein topje aan had ofc. Maar dus, ik draag nu als sinds het vijfde leerjaar topjes 

maar nu beginnen ze te strak te zitten en gewoon te klein te worden. Eigenlijk wil ik liefst zoweinig mogelijk topjes dragen nog, omdat ze dus pijn doen. Ik heb op de zolder drie kleine bh’s liggen omdat ik die van iemand heb gekregen, toen ik ze kreeg ( nog een dikke 10 maanden) waren ze nog veeeeellll te groot. Maar ik heb ze stiekem gepast en ze passen eigenlijk wel. Ik zou die dus graag gaan dragen, maar ik durf het niet te zeggen tegen men moeder. Ik snap ook niet waarom ik het niet durf zeggen maar ja. Waar zou ik graag tips over krijgen hier! Oh ja en ook nog, ik weet die totaal niet welke cup maat ik heb en zou het ff graag alleen dus zonder men moeder ofzo uitzoeken. Ma ja ik weet ji hoe. Dus graag ook tips over hoe je je coulant te weten komt! Thx


1 reactie

je kan het gewoon tegen je moeder zeggen dat ze de kleine bh’s van de zolder moet halen want ze heeft zelf ook gewoon bh’s lijk me?

je kan ook sportbh’s kopen daarbij gaat de grote op leeftijd dus dat kan je goed zelf uitzoeken.

en als je niet precies weet welke maat het is kan je het altijd opzoeken.

Reageer