Vraag

Bh dragen

  • 5 February 2020
  • 17 reacties
  • 730 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een 13jaarige jongen 

ik vind het fijn om BH'S slipjes etc. te dragen

maar ik vind t moeilijk om dat te krijgen/vertellen

ik heb een zus daar heb ik wel is haar bikini van gestolen

maar ik wil graag eerst een BH kopen maar ik vind t schaamend

Heeft iemand advies


17 reacties

Hoi

 

Als je graag een bh of slipje zou kopen, zou je dat online kunnen doen. Eventueel zou je het pakje op een afhaalpunt kunnen laten bezorgen, zodat je huisgenoten zich geen vragen stellen. Ook zou je eenvoudigweg een winkel als de Hema binnen kunnen lopen, en even afdwalen naar de ondergoed-afdeling. Moest iemand zich daar vragen bij stellen, kan je zeggen dat je wat voor een familielid mee moest brengen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Dank u wel dat u dat zei ik ga dat proberen

Is dit ook mogelijk bij andere Lingerie winkels?

 

Online bestellen kan bij veel winkels :slight_smile:  Bekijk de online shop maar eens. Meet desnoods je borst op, zodat je de omtrek daarvan kent. Hierdoor kan je jouw maat bepalen. 

 

Gr. Kenshin

hey,

Ik zou wel op je geld passen bij echte ligerie winkel een bh kan duur oplopen (spreek uit ervaring). Als jij graag meisjes dingen draagt is dat prima maar wil je dan niet liever helemaal een meisje zijn? (niet gemeen bedoeld je hoeft ook niet op deze vraag te reageren maar ik ben gewoon nieuwsgierig). 

Gr. MM

 

Badge

Nee helemaal meisje niet ik wil voor nu gewoon ondergoed ervan dragen en uiteindelijk denk ik verder

Oke helemaal prima :)

Badge

Ik vind juist fijn om in de struggles van meiden te lopen

haha nou ik zou het wel eens willen ontlopen:joy:

Badge

Oh u bent dus een meisje

ik ben nieuwsgierig hoe dat is

Badge

is een bikini of badpak ook mogelijk?

 

Draag gerust wat je fijn lijkt :) Vraag eventueel of een vriendin je wat zou willen lenen, of een kledingstuk voor je zou kunnen bestellen in de winkel. 

 

Gr. Kenshin

Badge

ik heb nog geen vriendin en andere meiden zouden het raar vinden

In dat geval lijkt online shoppen me een mooie optie voor je :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

Maar mijn moeder kan mijn bankrekening zien en zien waar t heen gaat

dus dat gaat moeilijk

Als het laten bestellen door een vriend(in) geen optie is, zou ik m’n moed bijeen rapen en met cash in de winkel wat gaan halen. Als je op een niet al te druk uur gaat shoppen, krijg je hoogstens een verwarde blik van een kassierster toegeworpen. 

 

Als ik het me goed herinner, kan je bij de Hema cash betalen in de winkel, ook als je online bestelt. Je zou dus online wat kunnen uitkiezen, en met contant geld kunnen betalen bij het afhalen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik heb eindelijk met mijn nicht heb ik een bh gekocht zij houd t ook prive en ze steunde mij erin

Badge

Ik heb laatst met mn ouders hierover gepraat etc en ga waarschijnlijk naar vrouw ik heb dit al heel lang en dit heeft me echt geholpen de BH

 

Reageer