Vraag

bh :/

  • 23 March 2022
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey hoi! Ik kan geen topjes dragen omdat het teveel drukt op mijn dingetjes

Maar ik krijg steeds geen bh en ik voel me nie fijn als ik alleen een shirt ofzo draag

 

Dus hoe vraag je je moeder voor een bh?


7 reacties

Tja... Ik zal gewoon vragen... Vindt ze heus niet gek hoor ;)

Je kunt anders ook gewoon een hemd aandoen

Reputatie 7
Badge +18

Hoi beetje awkward misschien om als jongen hier wat over te zeggen maar als je dan een boven kantje van een bikini gebruikt kan dat in plaats van ? Of is dat geen optie 😊 zodat je in elk geval wat aan hebt zeg maar om te beschermen 

Groetjes Julian X

Reputatie 6
Badge +7

Hoi XjuliaaX,

Ik begrijp je probleem, het is nogal moeilijk om uit jezelf hierover te beginnen, maar als je je eenmaal over die drempel hebt gezet ben je jezelf echt dankbaar. Mijn tip is dus eigenlijk: bespreek het gewoon met je moeder.

Ik weet niet hoe het met jullie relatie zit. Als je echt nooit over dit soort onderwerpen praat met haar en je het ook veel te awkward vind zou je natuurlijk altijd aan een vriendin om hulp kunnen vragen. Of, als je (kleed)geld hebt, zelf naar een lingeriewinkel (ik geloof tenminste dat het zo heet, heb geen flauw idee eerlijk gezegd) kunnen gaan. Al kan dit natuurlijk net zo raar voelen. Ik ga ervan uit dat ze je gewoon kunnen helpen, ook met de maten en alles.

Maar weer even terug naar het vragen van een bh aan je moeder. Breng het op als jullie even alleen zijn, evt met een omweggetje bijvoorbeeld over kleding en dan dat je nieuwe nodig hebt en dan dat je topjes niet goed zitten en je een bh wilt en of ze je daarbij kan helpen. Nou dat ging eigenlijk vrij snel toch?
Het ding wat ik je probeer te vertellen is dat het moeilijkste is om je over die drempel heen te zetten en je punt duidelijk te maken. Maar het is je moeder, en ik ben er vrij zeker van dat ze je zal begrijpen en helpen. 

Veel succes!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge

Je kunt anders ook gewoon een hemd aandoen

vind ik niet fijn anders had ik dat allang wel gedaan

Reputatie 5
Badge +2

Hey ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk maar we zijn gewoon hele kleine bh's zeg maar ik begon zelf met cupmaat 65A A en ik zou het gewoon tegen je moeder zeggen van joh ik voel me daar niet veilig bij en ik wil toch wel graag bh's kun je er twee voor me kopen want daar heb ik helemaal aan en als we dan nee zegt wat ik overigens heel erg raar zou vinden dan zou ik het gewoon over een paar maanden weer proberen

Badge

Heeey, 

Tja zoiets gaat elk meisje denk ik sws ooit moeten doen want je kan niet eeuwen zo rondlopen als je het niet comfortabel vind. Ik heb het ook gedaan 2 jaar geleden en dat is natuurlijk niet het meest fijne gesprek maar je moeder vind het zeker normaal. Ze draagt daarbij waarschijnlijk zelf ook een bh, dus niks om Je voor te schamen.

Groetjes!

Reageer