betasting door vreemde

  • 22 May 2021
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

Hoihoi, ik was aan het wandelen met de hond en ik zag al een paar dagen steeds dezelfde man maar ja je klein dorpje kan gebeuren toch. Op een gegeven moment komt hij heel dicht achter me lopen en knijpt in m’n kont en slaat erop, daarna rende hij weg. Ik ben zelf 15 en die man was denk ik rond de 40. Zelf durf ik niet meer met de hond te lopen want ik ben bang dat het weer gebeurd. Heeft iemand tips?❤️


2 reacties

Hey, wat een vervelende situatie. Dit mag hij uiteraard echt niet doen. Wellicht kan je een keer met een vriendin/je moeder/je vader met de hond lopen? Dan druipt hij vrij snel af. Overigens kan je hond je ook beschermen toch? Laat je niet beperken, you got this girl!

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Ik snap dat je nu bang bent om buiten te lopen met je hond. Echt niet oké wat die man gedaan heeft. Vervelende situatie zeg. 

Heb je het al tegen iemand in je omgeving gezegd? Lijkt me wel handig om te doen namelijk. Je ouders bijvoorbeeld.

Ik zou als ik jou was voortaan met iemand lopen of op een ander tijdstip gaan. Je kan ook aangifte doen bij de politie tegen deze man.

 

Joeeeee

Reageer