betasting door man

  • 31 May 2021
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, 

ik heb laatst iets meegemaakt wat ik graag wil delen, zodat andere situaties worden voorkomen. 

Ik was ‘bevriend’ met een man die ik echt aardig vond, we hadden altijd goede gesprekken. Op de dag dat ik 14  werd had ik weer zo’n gesprek, maar ik vond hem zich anders gedragen dan normaal. Hij keek op zo’n rare manier naar me! Ik maakte een opmerking/grapje over dat ik hem bejaard vond, hij begon me te kietelen (dat was nog niet zo erg). Hij kwam steeds dichterbij tot hij me bij mijn borsten pakte. Ik riep STOP STOP,  hij liet niet los… toen hij stopte zei hij; ‘dat mocht ik zeker niet doen’ en ik zei nee.  Ik keek hem boos aan en bedreigde hem dat ik mijn ouders zou bellen, toen begon hij te smeken of ik dat niet zou doen. 

Ik deed dat wel, ik belde mijn moeder op… Hij bleef gelukkig netjes wachten tot mijn moeder er was en ze hadden een gesprek. Hij heeft niet gelogen, maar we hebben afgesproken dat hij niet meer bij mij mag zijn. Ook heeft hij zijn adres en gegevens gegeven. 

Ik ben bang… bang dat ik hem ooit nog zal tegenkomen… bang dat hij mij ooit iets zal doen. Het is iets dat me altijd zal achtervolgen en ik ook nooit zal vergeten. Hij heeft mijn verjaardag verpest en een deel van mijn leven.  Maar als ik eraan terugdenk, besef ik me dat ik niet beter had kunnen handelen. Dus echt als je in zo’n situatie zit of meemaakt, haal je ouders erbij, praat erover. Het kan je hele leven verwoesten


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Jeetje, dat lijkt me een nare ervaring. Maar je hebt echt goed gehandeld. Het is goed dat je je moeder hebt gebeld ondanks dat hij jou smeekte het niet te doen, heel sterk van jou.

Ik snap wel dat je bang bent dat je hem nog eens tegen komt. Die kans is aanwezig maar ik denk dat, vooral als je gewoon in het openbaar bent, hij niks doet als hij je ziet. En als je hem tegenkomt kan je proberen zo snel mogelijk weg te gaan bij hem en bijvoorbeeld weer je moeder bellen. 

Thanks voor het delen!

 

joeeeee

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Jeez, das een nare ervaring! Zeker omdat het zo plotseling was! Je hebt zeer goed gehandeld, en de kans dat je hem tegenkomt is zeer klein en zeker (zoals @jaivy al heeft gezegd) als je in het openbaar blijft zal hij bijna zeker niks doen. En als je hem tegenkomt probeer hem te ontwijken en als hij iets doet wat jij als onprettig ervaart kan je de politie bellen en/of je moeder bellen. 

Groetjes!

Reageer