beschuldig mezelf van doorlekken

  • 14 September 2023
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi. ik zit weer in de maandelijkse periode. en ik ben doorgelekt. en niet een beetje ook. er zat een enorme vlek op mijn stoelbekleding, een enorme vlek op een kleedje op de bank en een enorme vlek in mijn broek. ik schaam me heel erg van het doorlekken op die dingen. en ik beschuldig mezelf er ook voor. mijn moeder zegt wel dat ik er niks aan kon doen maar ik denk dat ik er wel wat aan kon doen. ik geef mezelf dus nu de schuld voor iets wat ik nooit had kunnen verhelpen.

maar ik heb nu gedachtes van, wat als ik gewoon nog een keer naar de wc ging en m'n laatste maandverbandje gebruik. wat als ik gewoon een handdoek had gebruikt. wat als het bloed er niet meer uit kan? wat als ik mijn favo broek niet meer schoon krijg?

is het mijn schuld dat alles onder het bloed zit?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat is vervelend! Daar kan je echt helemaal niks aan doen! Ik snap wel dat je dat rotte gevoel hebt. Ik zal je even opvrolijken om een gênant verhaal over doorlekken van mij te vertellen.

Het was mijn 1e schooldag van de brugklas, vooral kennismaking, en we hadden gegymd, ik had alleen maandverband, en ik was nog niet zo vaak ongesteld geweest, dus wist ik veel dat ik gelijk na het sporten dat even moet verwisselen, dus ik rond lopen door de school in een wit met grijs gestreepte jurk die ik van mijn zus had geleend😬. En toen ik thuis was kwam ik er pas achter, en waarschijnlijk had iedereen dat gezien op mijn 1e schooldag van de brugklas, wie verzint dat dan ook! Ik helemaal in tranen, omdat ik bang was dat het er niet meer uit zou komen en dat mijn zus boos zou worden, maar het is allemaal goed gekomen, en ook al schaam ik me er nog steeds wel voor, is het nu eigenlijk heel grappig, dit jaar ging ik dus beginnen in de 2e en was ik ook op mijn 1e schooldag ongesteld, maar gelukkig niet door gelekt. Ik heb echt iets met 1e schooldagen geloof ik.

Ik hoop dat het helpt! En douchen werkt voor mij fijn, en ook een tampon én maandverband, en eventueel nog een extra inlegkruisje.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hey, maar daar kun je toch niks aan doen? Sorry ik ben een jongen, maar dit is niet iets waar je schuld aan hebt toch. Het is natuurlijk al vervelend genoeg dat het gebeurde maar jezelf zo de schuld geven hoeft niet hoor! Dat is de natuur zeg maar en doe je niets tegen. Ik heb dit natuurlijk niet maar iets anders maar soms gebeurt er iets en dat kun je niet voorkomen.  Niet boos op jezelf zijn! 

Knuf, Tover X 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @ikweethetnietmeer2009!

Dat is helemaal niet jouw schuld! Je kan er niks aan doen. Mijn bioleraar zij is dat er een meisje in zijn klas was die elke maand zulke problemen had. Zij vond het aan het begin ook moeilijk.

Liefs Caiya 

Reputatie 7
Badge +9

bedankt voor de reacties. het helpt best wel. ik denk ook dat het heeft geholpen dat mijn moeder vanochtend koffie over een ander wit kleed heeft geknoeid maar ik blijf me schuldig voelen. wel minder dan eerst maar alsnog.

Reputatie 7
Badge +12

Dat is fijn! Graag gedaan. Ik ga stuk om je moeder, hoe krijg je het voor elkaar?😂 en ik snap natuurlijk hoe je je voelt, en dat blijft vast nog wel even, maar het komt goed.

-OnlyMe

Reageer