Vraag

benen scheren meiden

  • 4 July 2020
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

hallo ik ben Lotte 13 jaar

 

en ik heb al best veel beenhaar maar  ik weet niet wat je er allemaal voor nodig hebt. weten jullie dat? ik hoor het graag 

alvast bedankt 


3 reacties

Ben zelf een jongen, dus scheer zelf alleen mn snor en krijg al haar van een baard. Ik zou zeggen koop gewoon een scheermes en scheerschuim.

beste Lotte,

Zoek gewoon eens op Google naar wat tips, daar staat genoeg!
Koop een scheermes en scheerschuim, vraag eventueel je moeder voor hulp.

Hey Lotte

 

Zoals anoniemegast43 en Anoniemmi zeiden, kan je een scheermesje en scheerschuim aanschaffen. Da’s in principe alles wat je nodig hebt. Verder hoef je gewoon onder de douche of in bad te gaan staan, je benen nat te maken, het scheerschuim aan te brengen en dan scheren. 

 

Er zijn nog wat opties naast scheren. Zo bestaat er bijvoorbeeld ontharingscrème. Da’s een crème die je aanbrengt, enkele minuten laat zitten, en er dan afschraapt. Bij het afschrapen komen de haartjes mee los. Als je voor ontharingscrème kiest lees je wel best de verpakking grondig na, zodat je goed weet hoe lang je de crème mag laten zitten, hoe de crème aan te brengen, enzovoort. 

 

Je zou ook voor ontharingsstrips kunnen kiezen. Dat zijn plakkende velletjes die je op je been plakt, en er dan aftrekt. De haartjes worden er dan mee uitgetrokken. Da’s voor de meesten vrij pijnlijk, maar het geeft vaak wel een mooi en langdurig resultaat. Bij scheren komen er namelijk al snel weer stoppeltjes naar boven. 

 

Je bekijkt maar eens wat je het fijnst lijkt. Haal ze desnoods allemaal in huis, en experimenteer de komende tijd met ontharen. Op die manier ontdek je vast wat je het handigst vindt. 

 

In principe hoef je niet te ontharen, hoor. Je hoeft dat enkel te doen als je daar zelf zin in hebt. Als het je maar een gedoe lijkt, hoef je je er je tijd niet aan te besteden. 

 

Gr. Kenshin

Reageer