- Zijn Julie blij met je sixpack? Op zich wel. Ik zou wel een nog betere sixpack willen maar ik ben te lui om daar voor te trainen.
- hoe duidelijk is je sixpack ? Redelijk zichtbaar. Je ziet wel de blokjes en zo. Als ik aanspan is het duidelijker.
- schaam je je ervoor? Nee. Ik ben wel tevreden met m’n lichaam.
- wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) In de kleedkamer bij voetbal niks want de meeste jongens daar hebben wel iets van een sixpack, dus zo bijzonder is dat niet. Ik heb op het zwembad wel eens opmerkingen van meisjes gehad (nooit van jongens) dat ze m’n sixpack mooi vonden.
- word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? Wel eens, maar ik let er niet echt op eigenlijk.
@MickeyMouse die lijn bij je liezen heet de v-line. Ik vind dat er echt heel mooi (en geil) uitzien. Is bij mij maar heel lichtelijk zichtbaar.
Zijn Julie blij met je sixpack? opzich wel, het is niet echt speciaal enige probleem is dat je (op percentage) een klein beetje, slechter immuun systeem hebt door het lagere vet percentage. Dus ik word iets sneller verkouder maar je merkt het niet echt ofzo
hoe duidelijk is je sixpack ? duidelijk genoeg dat je hem kan zien, en kan voelen.
schaam je je ervoor? nee
wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) niemand zegt er wat van, ik krijg wel soms opmerking van mijn vriendin, dus zij vind hem wel leuk
word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ?
Ja, maar niet door mn sixpack (denk ik) vaak gewoon door iets zoals... Ik weet het niet. Maar soms kijken ze me wel aan, ja
Hoi @tim16 ,
@MickeyMousedie lijn bij je liezen heet de v-line. Ik vind dat er echt heel mooi (en geil) uitzien. Is bij mij maar heel lichtelijk zichtbaar.
oh oké, weet ik dat ook weer, ik dacht dat dat iets anders was….
ik kan gewoon mijn vinger of toch iig mijn pink helemaal tussen mijn Speedo en mijn huid steken, is dat niet raar? Ik zie bij andere jongens wel eens een ‘kuiltje’, zoals bij Lev (niet zijn echte naam) ertussen, maar bij mij kijk je bijna in mijn zwembroek. Je kan niet echt wat zien omdat het 'donker’ of toch iets donkerder is dan bij de meeste jongens uit mijn klas (ik ben half Colombiaans) in mijn zwembroek, maar toch.
Nou ja, leuk lijstje ook van jou.
Gr. MickeyMouse
@MickeyMouse
@MickeyMouse Nee, dat is niet raar hoor. Je hebt gewoon een goed ontwikkelde v-line.