ben jij een meisje of jongen met een sixpack?

  • 26 April 2023
  • 11 reacties
  • 393 Bekeken

Badge

Hey allemaal 

ik heb een paar vraagje aan de meisjes en jongens die een sixpack hebben. Hoeft niet heel duidelijk te zijn
 

  1. Zijn Julie blij met je sixpack?
  2. hoe duidelijk is je sixpack ?
  3. schaam je je ervoor?
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer)
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Sophie14 ,

 

Hey allemaal 

ik heb een paar vraagje aan de meisjes en jongens die een sixpack hebben. Hoeft niet heel duidelijk te zijn
 

  1. Zijn Julie blij met je sixpack? - ja, zeker wel, maar ik heb ook wel geluk, want ik heb de bouw van papa en die heeft dat ook (nou ja, hij had 't, want hij is dood), atletisch figuur met spieren, dus geen bodybuilder figuur, want dat vind ik niet zo mooi voor mezelf, want ik ben een jongen van 14 en word van de zomer 15
  2. hoe duidelijk is je sixpack ? - nou best wel duidelijk, in rust zie je het al en als ik in m'n Speedo ben ofzo en we doen voetballen of volleybal op het strand, dan zie je zo bij mijn ribben ook al die spiertjes aanspannen, maar die 'blokjes’ zie je eigenlijk altijd en bij mijn zwembroek in mijn liezen loopt zo een lijn, ik weet ff niet hoe het heet, maar daar kun je dan bijna in mijn zwembroek kijken, omdat er een soort 'gootje’ loopt. Ik heb heel weinig vetpercentage, maar niet ongezond en ik kan niet stilzitten en sport veel, tenminste als ik niet geblesseerd ben. Heb nu nog een klein beetje last van mijn knie, maar gaat beter omdat ze bij een kijkoperatie er een 'splinter’ van een botje of mijn meniscus uit hebben gehaald. Ik had laatst ook mijn sleutelbeen gebroken, maar die mag ik nu weer gewoon proberen te gebruiken
  3. schaam je je ervoor? - niet echt, maar sommigen zeggen dat ik een opschepper ben, maar ik doe het niet expres die spieren, ik heb ook gwn geluk met mijn genen en zorg goed voor mijn lichaam
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) - sommige zeggen ‘opschepper’ ofzo, maar mijn vrienden niet gelukkig. Vaak willen jongens en ook wel meisjes aan mijn buikje enzo voelen of doen ze het zonder te vragen in het zwembad of onder de douche op school of na het sporten, om te checken of ze echt zijn ofzo, idk. Ik vind andere jongens met sixpack ook wel leuk, maar jongens die het zelf niet hebben vind ik net zo aardig en soms veel aardiger
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? ja, dat wel, maar ik ben het wel gewend en ik reageer er zo weinig mogelijk op, tenminste niet op als ze hard gaan roepen, maar als een leuke jongen er iets over zegt, vind ik dat wel cool, want ik val op jongens en dan mag die ook wel ff voelen, maar dat durf ik dan weer niet altijd te zeggen 😏

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Zijn Julie blij met je sixpack? Op zich wel. Ik zou wel een nog betere sixpack willen maar ik ben te lui om daar voor te trainen.
  2. hoe duidelijk is je sixpack ? Redelijk zichtbaar. Je ziet wel de blokjes en zo. Als ik aanspan is het duidelijker.
  3. schaam je je ervoor? Nee. Ik ben wel tevreden met m’n lichaam.
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) In de kleedkamer bij voetbal niks want de meeste jongens daar hebben wel iets van een sixpack, dus zo bijzonder is dat niet.  Ik heb op het zwembad wel eens opmerkingen van meisjes gehad (nooit van jongens) dat ze m’n sixpack mooi vonden.
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? Wel eens, maar ik let er niet echt op eigenlijk.

@MickeyMouse die lijn bij je liezen heet de v-line. Ik vind dat er echt heel mooi (en geil😄) uitzien. Is bij mij maar heel lichtelijk zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +9

Zijn Julie blij met je sixpack? opzich wel, het is niet echt speciaal enige probleem is dat je (op percentage) een klein beetje, slechter immuun systeem hebt door het lagere vet percentage. Dus ik word iets sneller verkouder maar je merkt het niet echt ofzo

hoe duidelijk is je sixpack ? duidelijk genoeg dat je hem kan zien, en kan voelen.

schaam je je ervoor? nee

wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) niemand zegt er wat van, ik krijg wel soms opmerking van mijn vriendin, dus zij vind hem wel leuk😂

word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ?

Ja, maar niet door mn sixpack (denk ik) vaak gewoon door iets zoals... Ik weet het niet. Maar soms kijken ze me wel aan, ja

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

 

 

 

@MickeyMousedie lijn bij je liezen heet de v-line. Ik vind dat er echt heel mooi (en geil😄) uitzien. Is bij mij maar heel lichtelijk zichtbaar.

oh oké, weet ik dat ook weer, ik dacht dat dat iets anders was….

ik kan gewoon mijn vinger of toch iig mijn pink helemaal tussen mijn Speedo en mijn huid steken, is dat niet raar? Ik zie bij andere jongens wel eens een ‘kuiltje’, zoals bij Lev (niet zijn echte naam) ertussen, maar bij mij kijk je bijna in mijn zwembroek. Je kan niet echt wat zien omdat het 'donker’ of toch iets donkerder is dan bij de meeste jongens uit mijn klas (ik ben half Colombiaans) in mijn zwembroek, maar toch.

Nou ja, leuk lijstje ook van jou.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Nee, dat is niet raar hoor. Je hebt gewoon een goed ontwikkelde v-line.

 

Reputatie 1
Badge +3
  1. Zijn Julie blij met je sixpack? Ja, ik vind het wel mooi staan
  2. hoe duidelijk is je sixpack ? Best duidelijk
  3. schaam je je ervoor? Nee, waarom zou ik?
  4. wat zeggen andere er van ? Nou niks, best wel wat jongens bij mij in de kleedkamer hebben een sixpack. Soms maken ze wel een grapje en dan zeggen ze kijk die zieke 10 pack van (mijn naam) dan. Maar dat is het dan(bijvoorbeeld in de kleedkamer)
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? Soms, maar dat is dan door meisjes. Ik ben zelf homo, dus ik heb er niet echt iets aan😅

Hey allemaal 

ik heb een paar vraagje aan de meisjes en jongens die een sixpack hebben. Hoeft niet heel duidelijk te zijn
 

  1. Zijn Julie blij met je sixpack? Ja 😍
  2. hoe duidelijk is je sixpack ? Best wel duidelijk je ziet blokjes 
  3. schaam je je ervoor? Nee
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) dat ze het best wel stoer vinden 
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? Soms maar ik heb daar echt schijt aan

groeten TessaV

 

Badge
  1. Zijn Julie blij met je sixpack? ik vind het wel prima 
  2. hoe duidelijk is je sixpack ?  je ziet het wel al ik de spieren echt aanspan in het normaal zie je gwn vakjes
  3. schaam je je ervoor? nee
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) niemand zegt wat
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? ja vooral omdat ik meisje ben en als ik dan op de rand klim van het zwembad dan zie je het wel goed
Reputatie 4
Badge +2
  1. even ter info ik ben 13
  2. Zijn Julie blij met je sixpack? ja ik ben biseksueel een vind ze ongelofelijk aantrekkelijk dus zeur er niet echt om
  3. hoe duidelijk is je sixpack ? als ik niet aanspan kan je de blokjes wel gewoon zien en een beetje donkere (wat dus eigenlijk heeft donker is omdat ik half Colombiaans ben een veel in de zon ben ik best ‘tan’) lijnen van de schaduw tussen de spieren en als ik aanspan zijn het gewoon bijna zwarte lijnen
  4. schaam je je ervoor? nee waarom zou ik ik vind het juist leuk om off the showen en ik ben totaal niet preuts ik ben nudisten zelfs is gewoon hoe ik ben opgevoed
  5. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) de jongens uit mijn klas doen soms wedstrijd en dan die ik soms mee en we word geen winnaar gekozen ofzo (maar eigenlijk heb ik wel gewoon gewonnen 😝) en soms word er wel een opmerking over gemaakt en als dat door een leuke jongen word gemaakt dan word ik sinds wel een beetje geil en ook bij het zwembad of een basketbalveldje gewoon overal waar ik vaak shirtloos ga krijg ik soms opmerkingen van meiden soms flirterige en sommige jongens ook een als de cute zijn en zelf geen shirt aan hebben geef ik het compliment natuurlijk wel terug en ik heb zo een keer zo met een hetero jongen die gewoon wilde experimenten nummers gewisseld vrienden geworden en daarna hebben we elkaar lekker vaak shirtloos gezien 😏
  6. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? soms kijken meiden en proberen ze het te verstoppen maar lukt het niet want 1 voor 1 kijken helpt ook niet echt en jongens niet echt maar als er iemand een piepje neemt vind ik het ook niet erg hoor, ik ben ook best slank (mijn Nederlandse kant) maar ook wel (niet te) grote spieren dus is wel een uitzicht binnen sommige blijkbaar dus
Badge

Hey allemaal 

ik heb een paar vraagje aan de meisjes en jongens die een sixpack hebben. Hoeft niet heel duidelijk te zijn
 

  1. Zijn Julie blij met je sixpack?  Ik ben zelf een meisje en ben opzich wel blij met me sixpack, iets meer jongens aandacht namelijk ik zelf ben 14
  2. hoe duidelijk is je sixpack ?  Op zich wel duidelijk, je ziet het eigenlijk altijd wel maar natuurlijk beter als je aanspant, 
  3. schaam je je ervoor? Nou toen ik het kreeg vond ik het stoer maar nu kent iedereen me als dat meisje met die sixpack 
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer) nou de meisjes zijn heel jaloers en ze proberen me steeds aanteraken
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ? Heel vaak, dan zie ik ze elkaar aantikken en dan kijken

 

Reputatie 4
Badge +1
  1. Zijn Julie blij met je sixpack?                                                                                                                                                Ja, ik doe er elke dag oefeningen voor en ik doe er veel moeite voor  
  2. hoe duidelijk is je sixpack ?                                                                                                                                                        Als mijn buik nat is is hij best goed te zijn wel
  3. schaam je je ervoor?                                                                                                                                                                      Nee
  4. wat zeggen andere er van ?(bijvoorbeeld in de kleedkamer)                                                                                Het zijn en blijven jongens dus ze doen naar mijn mening een beetje idioot zo van zoooo moet je kijken joh die …… heeft echt een dikke sixpack joh
  5. word je vaak aangekeken in het zwembad of strand ?                                                                                             Niet echt heel vaak volgens mij, maar laatst gingen we zwemmen met onze klas en toen had ik wel echt het gevoel dat ik in de gaten werk gehouden door een paar meisjes ofzo

Reageer