Vraag

ben ik ziek?

  • 14 March 2020
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik vind het een beetje eng om hierover te praten. Ik zag voordat ik ging slapen ongeveer 8-10 witte gezichten rondzweven op ongeveer 2,5 meter afstand van mij. Dit bleef denk ik 10 seconden en verdween toen. Vandaag ging ik naar de badkamer maar achter mij zweefde een paars gezicht. Ik zei "wat" en toen was het verdwenen. Ik zie soms ook blauwe/witte lichtjes overal en hoor een heel laag zacht geluid. Zelf snap ik niet waardoor dit komt of wat het zou kunnen zijn. Jullie enig idee?


5 reacties

Het is niet aan ons om een oordeel hierover te vellen.

Ik raad jou wel aan om met jouw ouders en jouw huisarts hierover te praten. Natuurlijk lucht dat op, maar indien nodig kun jij zo ook in contact komen met iemand die je verder kan helpen.

Is dat iets?

 

Het is niet aan ons om een oordeel hierover te vellen.

Ik raad jou wel aan om met jouw ouders en jouw huisarts hierover te praten. Natuurlijk lucht dat op, maar indien nodig kun jij zo ook in contact komen met iemand die je verder kan helpen.

Is dat iets?

 

Ik ga al naar de huisarts voor iets anders dus het is dan een beetje lastig

Heyy, eerlijk gezegd weet ik niet wat dit is, maar het lijkt me heel vervelend en een beetje eng. Ik zou het, zoals @MensPersoon al zegt, het er met je ouders en huisarts over hebben. Weten je ouders het al? Misschien weten zij wat het is. Ik ben geen dokter dus ik weet het niet, sorry! 

Hopelijk heb je wat aan mijn tips! Liefs, Naira193 :yellow_heart:

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik heb dit ook, alleen zie ik er ook nog vlekken omheen en is het niet met zoveel gezichten. Ik heb soms ook dat ik alleen een lichaam of alleen grote vlekken zien. Ik zou het als ik jou was tegen niemand vertellen behalve mensen die je echt vertrouwd want het klinkt misschien raar maar het zijn geesten. Mijn moeder had dit vroeger ook en ik heb het van haar geërfd, mijn moeder heeft dit van mijn oma geërfd enz. misschien heeft iemand in jou familie dit ook. Ik was naar een speciale school geweest om hier mee te leren omgaan. Ik heb hier ook leren praten met geesten maar als je bang bent kunnen ze dit voelen. Probeer geen contact te zoeken, niet bang te zijn, maar als je dit wilt houden dan moet je ze niet weg willen hebben, als je ze weg wilt hebben en ze niet meer kan zien moet je juist heel graag willen dat het weg gaat, maar het is echt het innerlijke. Je kan soms ook rare geluiden gaan horen die andere niet horen, dit zijn geesten, ik voel zelf ook soms een hand op m'n schouder of zitten ze aan m'n haren, ik negeer dit. Maar het is belangrijk dat je niet laat merken dat je ze kan zien, als je merkt dat je ze kan zien gaan ze je irriteren en pesten, soms kunnen ze dingen verschuiven, bij mij doen ze dat niet gelukkig. Maar bedenk, ze zijn slim dit waren ook ooit mensen en andere dieren, ze kunnen alles zien en horen wat je doet. Als ik jouw was zal ik je er een beetje in verdiepen en kijk ook even op internet over Engelen, vind ik zelf heel cool. Ik zelf heb dit sinds de zomervakantie en ben er nu nog steeds soms bang voor. Ik ben eroverheen gekomen door met m'n ouders te slapen of op een vertrouwde plek, bij mij de woonkamer, daar zaten ze ook maar die deden niet echt iets, in mijn kamer lopen ze naar me toe. 

 

Veel succes, en zie er vooral niet het negatieve in, bedenk dat maar heel weinig mensen dit hebben. 

Groetjes, anoniememeid

 

 

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

 

Echt heel erg bedankt ❤️❤️❤️

Reageer