Skip to main content
Vraag

Ben ik wel ok?

• 18 februari 2025
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

ikschaammeniet
Forum|alt.badge.img

UH HALLO,

ik ben( aapje (nep)) en ik ben 13 maar er is iets  waar ik me zorgen over maak

mijn gewicht en lengte

ik ben ong 152 cm lang ( zo kort) en 34 kilo ( zo licht) en ik maak me er zorgen om, dus 

BEN IK WEL OK?! en is er iemand die een manier weet om snel langer te worden? mischien? bestaat dat uberhaupt? idk but alsje help meeeee #loveurself

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 251 reacties
  • 19 februari 2025

ik denk dat je gewoon nog niet aan het puberen bent, en dus is het denk ik wel normaal dat je nog niet zoveel gegroeid bent enz. als je je echt zorgen maakt kan je er altijd met iemand over praten, je ouders bv.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 20 februari 2025

aan je lengte kun je oprecht niks doen, ik ben ook altijd klein geweest. Je hebt ook niet extreem ondergewicht, dus meestal is dit nog prima. Ik heb zelf ook wat ondergewicht, en ik heb online gelezen dat als je al je hele leven wat aan de lichte kant bent geweest dat het dan best normaal is. 

ikschaammeniet
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 20 februari 2025

Ik ik ben wel gerust gesteld, bedankt voor jullie stean want is wel me hele leven zo maar ik maakte me er zorgen over dus thxxxxx ❤️🫡

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Hii,

Ik snap je gevoel heel goed. Ik ben zelf ook 13 en heb ongeveer hetzelfde gewicht en lengte. Het is best lastig om kleiner te zijn dan de anderen.  Soms voelt het alsof iedereen groter is dan jij. Ik heb dat gevoel zelf ook. Ik ben erg blij om te horen dat er meer mensen zijn zoals jij en ik die niet zo groot zijn. Weet dat je niet de enige bent, Iedereen is anders op zijn eigen manier💖

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje vrolijker heb gemaakt.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen