Skip to main content

ik heb een probleem ik ben vorig jaar heel lang mentaal ziek geweest fysiek was er niks aan de hand maar ik moest de heletijd overgeven had buikpijn enz. na veel testen in het ziekenhuis kwam ik er achter dat het door stress was. ik zit nu weer in de eerste (ik ben blijven zitten) en ik voel me niet goed ik moet overgeven  en heb buikpijn. 2 jaar geleden zou ik gwn thuis kunnen blijven maar nu kan dat niet omdat mijn ouders bang zijn dat het weer door stress is. ik heb nu al moeten overgeven op school en moeten huilen in de klas van de buikpijn (en ben hoogsensitief dus dat helpt ook niet) als ik geen koorts heb moet ik gwn naar school maar het voelt niet goed ik weet niet wat ik nu moet doen 

Ik heb 2 jaar geleden precies hetzelfde ervaren. Ik ben ongeveer toen ¾ maanden thuisgebleven omdat ik constant misselijk was en uit alle testjes van het ziekenhuis kwam niks uit dus toen gingen we er maar van uit dat het stress was. Vorig schooljaar had ik er weer last van maar toen had ik het optijd aangegeven bij m’n mentor, hij heeft me daarna doorverwezen naar een faalangst cursus op school. Dus misschien is het een idee om een met je mentor te praten, hij/zij kan met je meedenken.


Reageer