Vraag

ben ik te licht?

  • 2 November 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hoiiiii 

Ik ben 13 jaar en 1,74 lang en weeg 49 kg. 

Ik ben niet perse onzeker over mn gewicht maar ik wil het gewoon weten want mijn broer van 11 is bijna tien kilo zwaarder en even lang als ik, maar hij is niet dik. 


4 reacties

Je bent echt niet te licht hoor! Je mag juist van je mooie lichaam houden! ♡ Je BMI is verder gewoon normaal. Het is natuurlijk niet de bedoeling om heel veel af te vallen, want dan wordt je wel te licht.

Ik ben zelf ook 17 jaar, 180cm en 56kg, dus het is echt niet erg hoor 

Reputatie 4
Badge +3

Wat hierboven werdt ge zegt werdt je BMI is goed maar je moet niet afvallen want dan wordt je te dun 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi ik ben 14 jaar,  173 cm en ongeveer 50 kg. Mijn MBI is vrij laag en die van jou ook denk ik. Dat je broertje zwaarder is komt waarschijnlijk omdat hij meer spieren krijgt en een mannenlichaam gwn zwaarder is dan dat van een vrouw. Zelf vraag ik mijzelf ook wel eens af of ik te licht ben, maar als je verder geen klachten hebt denk ik dat het wel oke is. Elk mens is anders en heeft andere aanleg om wel of niet dun of dik te worden/zijn.

Reputatie 7
Badge +7

Nee, je bent gewoon gezond.

49/50 kg ben je vaak pas op je 14/15e als meisje, maar aangezien jij wat langer dan gemiddeld bent, maakt dat het gewoon prima.

Reageer