Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 12 jaar ik twijfel dus over mijn lengte en schoenmaat ik ben 1,73m en mijn schoenmaat is 43 en ik ben bang dat ik te groot voor jongens ben want in mijn klas ben ik de langste en ik wou vragen of dit normaal is?

't maakt niet uit hoe lang je bent! Je groeit zoals je groeit daar kan je niks aan doen. Als mensen er iets tegen hebben kan je tegen ze aanlopen en zeggen oh sorry ik zag je niet staan omdat je zo klein bent doe ik ook altijd😂😂


Hoi @Anoniem513,

Iedereen is anders, sommige hebben eerder een groeispurt en anderen later. Je kan er zelf niks aan veranderen.

En of je te lang bent voor jongens? Voor mij gaat het vooral om het innerlijk, want je kan misschien wel de perfecte lengte hebben, maar niet aardig zijn, dan ga je toch niet wat hebben met zo'n persoon?

Groetjes, @Monkeyboy69


Ik snap dat het helemaal niet fijn is om lang te zijn maar het is gewoon normaal hoor. Toen ik 12 was was ik 174, dus eigenlijk net zo lang als jij nu bent. Nu ben ik 14 en 182cm lang. Ik heb geleerd dat je gewoon moet doorleven en jezelf moet zijn. Je lengte kan je niet veranderen en dat zou ook niet moeten hoeven. Het heeft allemaal te maken met je DNA en daar kan je weinig aan doen. En het zou ook niet moeten boeien wat jongens vinden van je lengte. Als ze je leuk vinden dan zou het niet moeten boeien. 


Hey! 

Ik ben zelf net 13, en ik ben ook erg lang voor mijn leeftijd, bijna 180 cm en mijn schoenmaat is 43/44. 

Dat maakt echt helemaal niks uit! Waarschijnlijk stop je gewoon wat eerder met groeien, en ben je aan het einde van de puberteit ongeveer evenlang als de rest.

Het maakt echt helemaal niks uit. Een paar meiden van mijn leeftijd zijn evenlang, en andere zijn 1,5 kop kleiner dan mij. Het is juist grappig!


Reageer