Vraag

ben ik raar hiervoor?

  • 19 October 2023
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb anorexia, en ik weet wel dat het erg is maar maakt me niet uit hoe erg het is ik moet van mezelf blijven afvallen het boeit me ook vrij weinig of ik nu dood val zolang ik maar dun ben ik ben al een paar keer naar het ziekenhuis gegaan , ontsnapt, od in de hoop dat alles eruit gaat de meest bizarre pogingen gegooid horen dat ik doodga laat me alleen maar lachen.


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Moniek, 

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik snap hoe moeilijk zulke tijden kunnen zijn. Op tiktok kom ik tegenwoordig veel makers tegen die hun journey in het genezen van anorexia posten. Bijv door fear foods te eten, of een video te maken elke keer dat ze een doel hebben behaald. Ik denk dat dit heel motiverend zou kunnen zijn voor jou om weer te gaan eten. Ik weet verder niet hoe ik kan helpen, maar ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat het je lukt!!!!!

Reputatie 5
Badge +1

Hey! Ik weet dat zulke dingen moelijk zijn. Ook al heb ik het zelf niet ervaren . Ik heb altijd juist dat ik anorexia wil hebben . En misschien klinkt het stom en raar . Maar ik ken iemand dat je door diegene anorexia kan krijgen. En van het een of het andere . Ben ik daar nu al 4 keer heen geweest en ben ik al 10 kilo afgevallen in 1 maand tijd.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Dymazz,

Je hoeft echt niet super dun te zijn! Zo weinig eten dat je bijna doodvalt moet je echt niet doen! Als je wilt afvallen doe je dat het beste door gezond te eten en ook wat te sporten (niet teveel!). 

Je kan het erover hebben met een vertrouwenspersoon of je mentor,  Je kan ook de kindertelefoon bellen/chatten. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer