Skip to main content

Als ik masturbeer ga ik in bosjes openbaar zitten en aftrekken op vrouwen die langs lopen ik ben 15 jaar

Een pedofiel is een meerderjarig(18+) persoon die een liefdesrelatie of seks heeft met minderjarigen. Wat jij doet mag in principe ook niet, maar het maakt je geen pedofiel. Meer gewoon een vies ventje. 


Pedofiel ben je als op als volwassene op jonge kinderen valt.

 

Srry Angovis, ik had jouw reactie nog niet gezien.


Openbaar masturberen valt hieronder.

Artikel 239

Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid:

1°. op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;

2°. op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar;

3°. op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.

 


Een pedofiel is een meerderjarig(18+) persoon die een liefdesrelatie of seks heeft met minderjarigen. Wat jij doet mag in principe ook niet, maar het maakt je geen pedofiel. Meer gewoon een vies ventje. 

Nou ja nee, dat klopt niet. Een pedofiel is iemand die valt als in seksuele gevoelens heeft/kan krijgen voor kinderen. En iemand die 15 is en ook seksueel aangetrokken tot kinderen van 4-8 is ook een pedofiel. Maar een pedofiel betekent niet dat die persoon ook meteen een relatie neemt met iemand van een jonge leeftijd of seks heeft met iemand van een jonge leeftijd. Dat is weer wat anders.


Dat vind ik ook leuk om te doen! 
 

groetjes Ruben


 

Eerst je mentor's ..... aanraken en nu dit!?

Ik snap dat je geen vrienden heb maar dit helpt er niet bij

 


Een pedo ben je als je zelf 18+ bent en sex wilt met iemand die nog geen 18 is. Dit moet iedereen toch weten!


Reageer