Vraag

ben ik ongesteld??

  • 1 November 2021
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik werd vanochtend wakker en ging naar de wc en ik had een bruine vlek in mijn onderbroek. Ik heb eigenlijk nergens last van behalve een beetje hoofdpijn. (Ik ben 14 btw. en ik heb al wel lang borsten, ook heb ik al echt megalang haar overal en afscheiding.) Is dit ongesteld zijn?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Denk het niet waarschijnlijk was je achterkant gewoon vies

Reputatie 5
Badge +4

En hoofdpijn hoort niet bij ongesteldheid

@Lucky ik weet 100% zeker dat t geen kak was en btw hoofdpijn is wel iets wat je van ongesteldheid kunt krijgen hoor

Reputatie 5
Badge +4

Sorry dat ik verkeerde info ga 😅 kijk op een site die het wel weet

Heyy

 

Ik heb niet heel veel verstand van dit onderwerp, maar het kan best zijn dat je voor het eerst ongesteld bent (geweest)!

 

Er zijn volgens mij best veel meiden die tijdens hun eerste ongesteldheid niet echt erge pijnklachten ervaren, maar wel een soort van roodbruine afscheiding hebben (dat heet spotting). Dat kan de bruinige vlek in je ondergoed mogelijk verklaren.

Het kan wel zijn dat je de volgende keer wel meer pijnklachten gaat ervaren tijdens je ongesteldheid en de ongesteldheid is vaak ook erg onregelmatig in de eerste jaren.

 

Als je vragen hebt over je ongesteldheid of als je iets niet zeker weet kan je misschien eens met je ouders praten. Je kan ook altijd een afspraak maken bij de huisarts zodat die je vragen kan beantwoorden🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

ja, ik denk dat je ongesteld bent! ik heb vaak meer last van hoofdpijn dan buikpijn. ook voelen mijn borsten soms hard/pijnlijk en xtra afscheiding een paar dagen voordat ik ongesteld ben

Reageer