Vraag

Ben ik ongesteld?!

  • 21 June 2021
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Hallo! Ik ben 12 en Ik heb dus een vraagje. Ik heb rode stukjes in mij ondergoed maar ik plas gewoon normaal. Dus wat betekend dat begin ik met ongesteld te worden ? Ik draag voor de zeker heid wel maandverband maar ik wil graag weten of ik het heb of niet ik heb ook vandaag heel veel kramp gehad . Bedankt alvast!


3 reacties

Heyy

 

Ik heb hier niet veel verstand van, maar aan je verhaal te lezen denk ik dat je voor het eerst ongesteld bent geworden. Veel meisjes voelen bij de eerste keer ongesteldheid niet veel pijn en hebben alleen een beetje roodbruinig bloedverlies (dat heet spotting). De volgende keren zal de ongesteldheid waarschijnlijk wel heftiger worden.  Ook is de ongesteldheid vaak onregelmatig in de eerste jaren.
 

Groetjes van mij!

Badge

Hee! Ik heb dus da laatste paar maanden niks gehad dus ik weet namelijk nog steeds niet wat het betekent

Reputatie 7
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd- 

Hey @Ikben.anoniem 

Een keer moet de eerste keer zijn. Dus logisch dat je nog niks had voor de eerste keer, want het is de eerste keer… Nu begint het onlogisch te worden, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Volgens mij plas je trouwens sowieso normaal als je ongesteld bent. Het enige wat kan gebeuren tijdens het plassen is dat er wat bloed mee spoelt, maar dat hoeft helemaal niet.

Groetjes NV

Reageer