Vraag

Ben ik nou ongesteld of niet?

  • 6 January 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 7

Heyhey, ik ging net naar de wc en toen ik mijn kont afveegde zat er wat rozeachtig spul aan het toiletpapier. Maar nou vraag ik me dus af, ben ik nou ongesteld geworden of niet? Zo ja moet ik het dan aan mijn moeder vertellen? Want dat wil ik eigenlijk niet omdat mijn moeder boos op me is omdat ik per ongeluk haar cavia liet vallen. Dus ja.  Groetjesssss

 

anoniemx123


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

zou best kunnen dat je ongesteld bent geworden. Als je iets van maandverband indoet zie je het na een tijd vanzelf wel.

Wat betreft je moeder, moet je zelf bepalen of je dat wil doen of niet. Maar het kan wel fijn zijn als je moeder het weet.

Reputatie 7

K bedankt voor je reactie. Maar k weet nie ik vind maandverband niet heel fijn zitten wen je daaraan???

Reputatie 7
Badge +19

ik heb geen ervaring hiermee maar ik denk wel dat je hier aan wend. Als je echt ongesteld bent kan je ook een tampon gebruiken.

Reputatie 7
Badge +15

Kan zeker, aan het begin kan het ( heel ) onregelmatig zijn, errst veel, dan weinig en denk je dat het stopte, dan zoveel dat het voelt alsof je in je broek piest…. Ect. 
kan! Doub voor nu ff maandverband… 

 

greetzzz

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7

Ik had een schone onderbroek aangedaan (zonder maandverband) en na een poosje zat er een rood bruinige vlek in dus ik ging naar mijn moeder en die zei dat ik ongesteld was. Dus nu weet ik het zeker maar bedankt voor jullie hulp en slaap lekker.

Reageer