Skip to main content

Ik ben behoorlijk gespierd met een goede conditie, heb zwart krullend haar die redelijk verzorgd is en ik draag kleding in de mode zoals nike airforce.

ik heb ooit een vriendin gehad waarop iedereen op geilt en een paar meiden hebben een crush op me.

maar ik ben onzeker of ik aantrekkelijk ben of niet, bijna iedereen zegt van wel maar ik geloof het zelf niet eens.

Nou as ik heel eerlijk ben dan denk ik dat je zelf al wel weet wat je van je eigen ik vindt… Je schrijft namelijk zelf al dat je gespierd bent, goede conditie hebt, redelijk verzorgd en meiden een crush op je hebben, komt naar mijn idee over alsof je jezelf best geweldig vindt? Anders zou je dit niet hoeven te vermelden…

Maar goed, dat was niet helemaal je vraag, of jij wel/niet aantrekkelijk bent, kan ik nooit bepalen aangezien ik je niet in het echt ken! Ik zou persoonlijk niet op je vallen, maar dat komt omdat ik meer van blond houd en een beetje kak.  En bescheidenheid bij jongens vindt ik zelf altijd ook een mooie eigenschap, dus als je mijn antwoord wilt hebben alleen op basis van wat je hier beschrijft, dan vindt ik je onaantrekkelijk.


Als ik naar je beschrijving lees zou je wel mijn type zijn. Je klinkt wel als een jongen die ik knap zou vinden.   Maar ik ben hartstikke moeilijk want buiten een leuk uiterlijk moet het innerlijk ook bij mij matchen dus of je echt mijn type bent is altijd de vraag.  

 

Sowieso vind ik jongens die zelfvertrouwen hebben wel knap. Ik denk dat het belangrijk is dat je jezelf accepteert en van jezelf houdt.  

 

 


Hoi, of je aantrekkelijk bent ligt ook aan hoe je bent als persoon. Niet alleen een mooi lijf vind ik. Je klinkt op zich goed hoor, maar ik vind een jongen pas aantrekkelijk als hij ook aardig, attent, behulpzaam, geduldig en geïnteresseerd in mij is. En als hij fouten kan toegeven, mij waarde laat voelen enzo enzo. Dus er komt best veel bij kijken haha ;)

Groetjes Maiskolfje


Hoi @TikTak,

 

volgens mij is @therealanonymousee  er zelf niet zo zeker van.

Hij zegt wel dat ie gespierd is en vertelt wat over zijn haar en kleding, maar hij is er zelf niet van overtuigd dat hij daardoor(?)  aantrekkelijk is of dat anderen hem om die reden aantrekkelijk vinden. Of is het misschien door andere dingen die hij niet weet? Hij vraagt het zich gewoon af, volgens mij en zou daar graag een antwoord op hebben.

Dat is volgens mij toch iets anders dan dat hij het zelf wel weet, dat ie aantrekkelijk is, zoals jij eigenlijk zegt/schrijft.

Verder vind ik het wel een eerlijk antwoord van jou, als je zegt  dat je meer op blond valt (oeps nou val ik zelf ook af en nou wist ik al dat het al moeilijk was, omdat ik op jongens val...maar ja) en een beetje kak.

Wat ik wel jammer vind is dat je zegt dat je bescheidenheid bij jongens altijd een mooie eigenschap vindt (en daar op zich is natuurlijk niks mis mee)….alleen schrijf jij er achter dat je hem dus onaantrekkelijk vindt. Daarmee zegt je dus dat hij geen bescheidenheid heeft/kent en volgens mij mag je dat niet zeggen op basis van wat de TS zelf geschreven heeft.

Verder vind ik jouw reacties vaak wel eerlijk en goed, ook al ben ik het niet altijd met je eens, maar dat hoeft ook niet natuurlijk. Net zo goed als jij het niet altijd met mij eens bent. Maar dit gaat om wat er staat en wat niet, dat is anders.

In dit topic vind ik dat je niet de conclusies zou mogen trekken die jij maakt, op basis van wat de TS schrijft. Dan doe je hem onrecht aan. Dat is het enige dat ik wilde zeggen.

Het is geen persoonlijke aanval hoor. Het gaat er alleen om over wat er staat.

 

Zelf vind ik dat de TS meer heeft aan de comments van @Mimo  en @Maiskolfje. Zij noemen een aantal dingen op die ze op zichzelf aantrekkelijk vinden en daarnaast noemen ze ook dingen op die zij belangrijk vinden in een jongen om te weten of ze echt bij elkaar zouden passen.

Dat doe jij voor een deel ook wel, alleen trek jij conclusies die je volgens mij niet mag maken en dat wilde ik ff zeggen. Meer niet.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 


Nou as ik heel eerlijk ben dan denk ik dat je zelf al wel weet wat je van je eigen ik vindt… Je schrijft namelijk zelf al dat je gespierd bent, goede conditie hebt, redelijk verzorgd en meiden een crush op je hebben, komt naar mijn idee over alsof je jezelf best geweldig vindt? Anders zou je dit niet hoeven te vermelden…

Maar goed, dat was niet helemaal je vraag, of jij wel/niet aantrekkelijk bent, kan ik nooit bepalen aangezien ik je niet in het echt ken! Ik zou persoonlijk niet op je vallen, maar dat komt omdat ik meer van blond houd en een beetje kak.  En bescheidenheid bij jongens vindt ik zelf altijd ook een mooie eigenschap, dus als je mijn antwoord wilt hebben alleen op basis van wat je hier beschrijft, dan vindt ik je onaantrekkelijk.

Ja ik heb misschien wel zelfvertrouwen, misschien wel teveel op sommige momenten zeggen mijn vrienden, ik zal erop letten.


Hoi, of je aantrekkelijk bent ligt ook aan hoe je bent als persoon. Niet alleen een mooi lijf vind ik. Je klinkt op zich goed hoor, maar ik vind een jongen pas aantrekkelijk als hij ook aardig, attent, behulpzaam, geduldig en geïnteresseerd in mij is. En als hij fouten kan toegeven, mij waarde laat voelen enzo enzo. Dus er komt best veel bij kijken haha ;)

Groetjes Maiskolfje

ik probeer altijd op mijn uiterste best te doen wat jij net zei over de innerlijkheid want ik ben niet 1 van die jongens van deze tijd die meiden als objecten behandelen, ik heb altijd respect voor alle meiden


Hoi, of je aantrekkelijk bent ligt ook aan hoe je bent als persoon. Niet alleen een mooi lijf vind ik. Je klinkt op zich goed hoor, maar ik vind een jongen pas aantrekkelijk als hij ook aardig, attent, behulpzaam, geduldig en geïnteresseerd in mij is. En als hij fouten kan toegeven, mij waarde laat voelen enzo enzo. Dus er komt best veel bij kijken haha ;)

Groetjes Maiskolfje

ik probeer altijd op mijn uiterste best te doen wat jij net zei over de innerlijkheid want ik ben niet 1 van die jongens van deze tijd die meiden als objecten behandelen, ik heb altijd respect voor alle meiden

Dat is top. Maar soms is er ondanks dat je respectvol bent geen match in karakter.  Tiktak zegt bijvoorbeeld dat zij op bescheidenheid valt,  ik hou juist van jongens die niet zo bescheiden zijn. Dat is heel persoonlijk. Ik kan jongens die bijvoorbeeld schattig zijn heel mooi of knap vinden,  maar ik vind ze bijna nooit aantrekkelijk. Gewoon omdat dat niet zo bij mij matcht.


Reageer