Vraag

ben ik aangerand?

  • 27 June 2023
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Badge

2 maanden terug was ik op een feestje. Er was drank aan wezig en daar heb ik ook wel mee bezig geweest. Op gegeven moment was het genoeg en wou ik een normale cola maar een jonge bleef er maar alcohol bij doen, zelf had ik dit amper door. Later op de avond ben ik met die jongens naar buiten gegaan en hebben we gezoend. Dit vond ik oke en gaf ik toestemming toe. Later die avond zaten we binnen langs elkaar maar toen kwam een vriendin naar mij toe een pakte de jongen zijn hand en plaatste hem op mijn boven been. Ik wist niet wat ik moest doen en toen begon hij zijn hand op en neer te schuiven. Het voelde alsof ik verstijft was want ik kreeg geen woord uit mijn keel. Ik had niet verwacht dat een goede vriendin mij in deze situatie zou plaatsen. Het was mijn eerste kus en die horen mij niet te achter volgen als ik door de gangen in de school loop. 
toch denk ik soms dat het mijn fout was omdat ik had gedronken.

hebben jullie hier een mening over voor mij?

x


1 reactie

Hey,

Drinken is nooit slim, i.i.g niet te veel. Maar dat had die vriendin en die vriend niet mogen doen.

Mijn mening is dat hun schuldig zijn, maar dat jij het wel had kunnen voorkomen, alcohol vind ik sowieso niet slim, in welke maten dan ook.

Mijn mening dus.

Adios!

Reageer