Skip to main content
Vraag

ben bang dat io ontstekingen krijg door mijn luier

• June 3, 2025
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4

Als ik liggend in mijn luier plas dan glijdt de plas van mijn kruis naar beneden (langs mijn billen en poepgat). Als ik poep in mijn luier heb ik dan niet altijd gelijk door en blijf ik soms door praten. Ik ben alleen bang dat dit gaat zorgen voor ontstekingen.

Wat moet ik doen?

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 4, 2025

Als je alles goed schoonmaakt kan er geen ontsteking komen want babys doen het ook en die krijgen ook geen ontsteking omdat ze verschoond worden door hun ouders en schoongemaakt als ze gepoept hebben dus als je alles goed schoonmaakt kan er niks gebeuren 

Dus ook je vagina goed schoonmaken als je gepoept hebt 

En bij jongens het piemeltje goed schoonmaken 

Geen zorgen als je alles goed schoonmaakt

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 4, 2025

Als je alles goed schoonmaakt kan er geen ontsteking komen want babys doen het ook en die krijgen ook geen ontsteking omdat ze verschoond worden door hun ouders en schoongemaakt als ze gepoept hebben dus als je alles goed schoonmaakt kan er niks gebeuren 

Dus ook je vagina goed schoonmaken als je gepoept hebt 

En bij jongens het piemeltje goed schoonmaken 

Geen zorgen als je alles goed schoonmaakt

En als ik bijvoorbeeld rond 00:00 poep of plas en pas 10:00 wakker word en het dan pas kan verschonen. Is dat dan erg?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 4, 2025

Nee is niet erg dan moet je wel meteen schoonmaken  en zeker als je gepoept hebt zeker alles goed schoonmaken 

Bij plassen is het helemaal niet erg 

Kijk hoeveel meisjes en jongens nog in bedplassen die liggen soms langer in bed 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 4, 2025

Heel erg bedankt voor de hulp!!!