Hoi, Ik ben 12 jaar oud en 162 cm lang een 52,5 kg. Ik vind mijn benen echt heel lelijk. Ik heb zegmaar wat vollere benen, Heeft iemand tips hoe je meer beenvet verliest? Dat zou heel erg lief zijn.
Hey
Je gewicht is gewoon goed en gezond. Zie je BMI. Mocht je dat willen weten.
Vind je het echt heel erg dat je iets dikkere benen hebt (of in ieder geval dat vind je zelf)? Ik kijk persoonlijk echt nooit naar iemands benen van zo die heeft wat vollere benen. Nee, nog nooit gedacht. Heeft iemand er ooit een keer een vervelende opmerking over gemaakt? Ik zou je er niet zo veel van aantrekken. Je bent niet dik ofzo dus het zal echt wel meevallen. Ook nog eens je gaat misschien nog een stuk groeien. Ik ben dus echt een lange slungel met heel dunne lange benen haha.
Groetjes NV
Heyy
Je geeft in je tags aan dat je onzeker bent. Onzekerheid is niet raar.. Je begint te puberen, hormonen nemen de overhand in je lichaam en je begint te veranderen.
Echter is de onzekerheid echt niet nodig! Je BMI is namelijk, zoals NaamVergeten ook al noemt helemaal prima voor je leeftijd (20.0)!
Je hoeft je echt niet onzeker te voelen want je bent echt mooi zoals je bent
Als je zelf nog je BMI wilt berekenen kan dat op deze site: https://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter
Ik verwacht persoonlijk niet dat iemand op je benen let hoor en nogmaals jij bent mooi zoals je bent! Als iemand een nare opmerking maakt / heeft gemaakt kan je het best de tip opvolgen die NaamVergeten noemt! En je zal inderdaad ook nog wel gaan groeien de komende jaren.
Ik heb niet echt tips voor je.. In ieder geval kan je proberen om gewoon iedere dag een stukje te wandelen! Dat is gezond voor.. naja eigenlijk alles dus dat kan nooit kwaad
Groetjes,
NaamNietBekend
De tips van de anderen komen er op neer dat je je geen zorgen over je lichaam hoeft te maken, daar sluit ik me bij aan. Wat ik wel nog wil zeggen is dat als je je daar zekerder door voelt je bijvoorbeeld kan gaan sporten dat je actief met je gezondheid bezig gaat zijn. Dit kan erg goed zijn voor je zelfvertrouwen en self-love. (weet er geen beter woord voor)
Lijkt je dit wat?
Lucas
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.