Skip to main content

Hallo ik ben een jongen van bijna 14 jaar. En heb soms last van bedplassen mijn ouders weten hier niet van maar het raare is als het gebeurt is mijn bed niet nat en alleen mijn onderbroek.  Is dit nog altijd bedplassen en dat ik gewoon niet heel veel plas  of is dit gewoon zaadlozing want soms heb ik het vaker dan 3 per week.ik wil dit aan men ouders vertellen maar durf dit dus echt niet .zijn er mensen die advies hebben en tips zeg het me dan ajb want in schaam me echt als dit  bedplassen is.

Als het alleen in je onderbroek zit, lijkt het mij een natte droom, maar plas zou ook kunnen... plas en sperma ruiken niet helemaal hetzelfde, dus miss kan je eraan ruiken??? Is heel goor, maar je zou het zo kunnen doen... En als het plakt/iets wits achterlaat is het sws sperma. 


Hallo, ik ben ook een bed plasser 

ik draag geen luier omdat ik niet tegen me ouders durf te zeggen dat ik het liefst een luier aan wil tijdens het slapen 

heeft iemand tips zo ja zou dat fijn zijn het zal ook fijn zijn om te weten welke luier nou het beste bij mijn past (ik ben 14 jaar oud)

(ps ik heb net nog in me bed geplast in mijn slaap maar mijn ouders liggen te slapen en ik durf het niet tegen hun te zeggen)


Hoe vaak heb je het gehad nu? Een natte droom kan je volgensmij maar een paar keer krijgen in je leven 

Groetjes mij @anoniemxv


@Anoniem2010 10 als het hard is dan is het waarschijnlijk voorvocht of sperma. Je zou ook voor je gaat slapen nog even kunnen plassen of ergens midden in de nacht je wekker zetten om nog naar de wc te gaan


Hoe vaak heb je het gehad nu? Een natte droom kan je volgensmij maar een paar keer krijgen in je leven 

Groetjes mij @anoniemxv

Heb het bijna 3 jaar last van niet elke nacht maar wel bijna altijd 3/7  heb er last van ik heb wel keer sperma gehad maar ik denk de meeste keren plas het zit nooit in men dekens of trek bed maar het in mijn broek en soms door men pyjama en ik ga nochtans elke avond naar de wc .


Hoe vaak heb je het gehad nu? Een natte droom kan je volgensmij maar een paar keer krijgen in je leven 

Groetjes mij @anoniemxv

Nee hoor ligt er aan hoeveel je aanmaakt en hoevaak je klaarkomt. Ik ken ook mensen die elke nacht een natte droom hebben. Maar als je je aftrekt elke avond of iets minder maar iig wel redelijk veel dan zal je zoiezo geen natte droom hebben.


Dan ligt het daaraan:)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Danku voor de tips van degene die bij de topic bedplassen of zaadlozing gereageerd hebben  ik kan  er echt nog meer gebruiken .

ik durf dit niet tegen men ouders te zeggen als het bedplassen is .en wat zou een oplossing hier voor zijn dan luiers? Ik zou daar geen probleem mee hebben maar hoe leg je het nu behoud uit aan je ouders is dit iets waar je ouders nie juist steun zouden moeten voor geven en als ik er luiers voor wil dat moeten accepteren? Of is het normaal als ze boos zouden zijn

ik heb een Stiefvader of ja niet meer maar ze wonen nog samen voor de huur omdat het tegen woordig zo duur is om alleen te wonen en die niet meer stiefvader is best wel streng en hij zou daar toch wel 90% zeker weten boos over zijn en over klagen mijn n mama zou me het denk ik accepteren en me proberen te steunen.

Ja ik weet het niet meer hoor heeft iemand tips zou ook fijn zijn als je geen tips weet dat je opteminst steun geeft en eens klein beetje mee denkt wat ik kan doen. alvast bedankt .

 

 


Kunnen er alsjeblieft nog tips en advies gegeven worden ik kan ze goed gebruiken want weet het echt nie meer hoor hoe leg je dat aan je mama uit terwijl er een strenge meneer (degene die mijn staf papa was)in de beurt is en wat kan een oplossing zijn om rustig wakker te kunnen worden en zonder stress te hebben als men onderbroek nat is ja ik heb denk ik soort van last van bedplassen ma dat ik weinig plas en dat het alleen in men onderbroek zit  ik word liefst nie wakker snachts aub ik kan  het advies en de tips goed gebruiken ik 

 

Alvast heel erg bedankt


Reageer