Vraag

bedplassen

  • 16 April 2020
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

Ik plas in mijn bed als ik slaap hoe kan ik dit laten stoppen ik ga altijd voor het slapen gaan naar de wc en ook als ik een keer wakker wordt ga ik weer naar de wc ik vind het heel vervelend


7 reacties

Badge

Hoi meneer ik ben zelf niet van plassen in bed maar ik had je een keer checkpoint gekeken en toenden ze iets met een touw en emmer ik had dus even checkpoint gekekenĀ 

Badge +1

Ik heb ook een tijdje in mijn bed geplast ik was toen 7 en dat was vooral omdat we verhuisd waren. Ik ben toen gewoon snachts luiers gaan dragen en ik heb een kalender bijgehouden. Iedere keer als ik niet in mijn bed had geplast dan streepte ik dat af en als ik iets van 10 keer achter elkaar niet in mijn bed had geplast dan beloonde ik mezelf met iets. Ik weet niet of dit een goed advies is maar bij mij hielp het in ieder geval want ik ben er nu van af.

Hoi

Ā 

Bedplassen kan een hoop oorzaken hebben. Van emotionele problemen tot medische kwaaltjes. Als je niet goed weet waar bij jou de oorzaak ligt, lijkt het me verstandig om langs te gaan bij de huisarts. Deze zou samen met jou naar de oorzaak en een oplossing kunnen zoeken. In de tussentijd zou je, als je het niet te vervelend vindt,Ā luiers kunnen dragen om jezelf was te besparen.

Ā 

Reageren je ouders begripvol? Het lijkt me namelijk fijner om samen met (Ć©Ć©n van) hen naar de huisarts te gaan, zodat je er niet alleen heen moet. Verder lijkt het me in ieder geval nuttig ze op de hoogte te brengen van dit probleem, zodat je het niet verborgen hoeft te houden.Ā 

Ā 

Gr. Kenshin

Hoi

Heb je ook last van het gevoel dat je heel nodig moet plassen en dan ga je en dan komt er bijna niks uit? Want dan kan je een overactieve blaas hebben. Ik zou dan even op google kijken voor medicijnen ofzo.

Joe joe

Nee dat heb ik niet xxtipsxx

Reputatie 5
Badge +5

Hoi meneer ik ben zelf niet van plassen in bed maar ik had je een keer checkpoint gekeken en toenden ze iets met een touw en emmer ik had dus even checkpoint gekekenĀ 

???

Ik heb dit ook een korte periode gehad. Dat werd ik wakker en was m,n hele bed nat, toen zei m,n moeder ik koop wel incontinent luiers(speciaal voor kinderen tussen de 13/18 jaar). En de zelfde avond wad het weer raak maar deze keer had die luiers al het urine op gevangen

Reageer