Vraag

bang voor wrat weghalen

  • 4 April 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey, ik ben een persoon van 14 jaar en ik heb al sinds mn 9e ofzo een wrat aan de zijkant van mijn pink. Ik begin me er steeds meer aan te storen enzo. Maar nu krijg ik dus ook een wrat aan de bovenkant van diezelfde pink en aan de duim van dezelfde hand. Ik ben bang om iemand te vertellen of ze weggelaten halen want ik schaam me der heel erg voor. Ik ben bang dat weghalen pijn doet maar ik wil wel van die wrat af…

iemand tips ofzo??

ROBI

(ik weet dat dit echt een vies verhaal is sorry)


2 reacties

Badge

hoi! ik had ook een wrat en ik schaamde me er echt heeel erg voor, dus ik heb hem weg laten branden met stikstof! ik moest het 2 keer doen. de 1e keer deed het wel best veel pijn maar dat komt omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. de 2e keer wist ik wat er ging gebeuren en was het minder pijnlijk. na de 2e keer werd mijn wrat zwart en hij viel er toen zonder pijn vanaf. het was niet heeeel erg snel maar ik schaamde me er zo voor dat ik het helemaal waard vond. 

hopelijk helpt dit!

Hey,

Ik heb nog nooit een wrat gehad, maar mijn broertje wel. Bij hem is die na een aantal jaar weggegaan. Dus het kan ook uit zichzelf weggaan. Weg laten halen is ook een oplossing, maar daar heb ik geen verstand van…

Succes!

Reageer