Skip to main content

Hoi. Ben dus vanochtend gekrabt door mijn kat. Ik ben nu best wel bang dat ik Hondsdolheid heb. Ik weet ook niet waarom, ik heb een paar dagen geleden een video over Hondsdolheid gekeken 😕. De wond is klein en bloed niet. Beeetje rood maar volgensmij heeft elke wond dat? Geen pus ofzo. M'n kat doet ook normaal maar laat hem wel altijd naar buiten. Ik ben echt bang vooral omdat je al telaat ben als je koorts krijgt. Wanneer moet ik naar de dokter.

Hoi @Captain_Ijsbeer 

Keep calm!

Je krijgt niet zo snel hondsdolheid. Anders zou je er nu al wel last van krijgen. Misschien moet je het even laten zien aan je ouders. Maar ik denk dat er niet zoveel aan de hand is ;)

Liefs Amiga ♥️

Ik ben al meerdere keren door mijn kat gekrabt als we aan het spelen waren, maar er gebeurt bijna nooit iets. 

Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen, ik weet niet zoveel over hondsdolheid

Liefs,

1.  

Heyy @Captain_Ijsbeer 

ik heb zelf geen huisdieren maar vriendinnen van mij wel, ik word daar ook af en toe gekrabd door een kat of een klein puppytje bijt me speels tijdens het spelen, heb zelf nog nooit hondsdolheid gehad dus Volgensmij hoef jij er ook niet bang voor te zijn :) 

xx @We_Should_Stick_Together21 

Ik zou het even ontsmetten. Kan nooit kwaad denk ik dan maar. Ik snap dat je bang bent, als je echt twijfelt kan je even naar de huisarts of het aan je ouders vertellen x 

Liefs

Anoniem789 

Reageer