bang voor de uitslag dat mijn vader weer kanker kan hebben

  • 12 December 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge

mijn vader had al huidkanker en daarna weer een nieuwe tumor, hij heeft voor jaren om de 3 maanden onderzoeken gehad en scans maar nooit chemo. nu is er alleen een knobbel gevonden. hij heeft 2 dagen geleden weefsel laten afnemen want als er huidkanker cellen inzitten zal hij geopereerd moeten worden en chemo. we krijgen de uitslag pas over 5 dagen. en ik weet niet wat te verwachten want de arts zegd dat er grote kans is dat het geen huidkanker cellen zijn maar in 2012 zeiden ze ook dat mijn vader 99,99% dood zou gaan, maar hij leeft nog met die 0,01%. dus eerlijk ik heb geen vertrouwen meer in wat de dokters zeggen. maar toen was het fijn die 0,01% maar nu niet, als ze nu ook verkeerd hebben geschat krijg ik over 5 dagen te horen dat hij super ziek is.  hij heeft zich nu ook ziek gemeld van zijn werk voor 1 week omdat hij het niet toe wil geven maar hij is ook heel bang, wat begrijpelijk is natuurlijk.

weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan, want ik weet het niet meer.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @haii ,

 

dat lijkt me heel naar, om in spanning op die uitslag te wachten. Als je hierover wilt praten kun je elke dag tussen 11:00 en 21:00 gratis en in vertrouwen bellen (0800-0432) of chatten  met De Kindertelefoon. 

Hartelijke groet en veel sterkte,

Marieke
De Kindertelefoon

 

Reageer