Skip to main content
Vraag

Bang, steek in mijn borst, is het mijn hart?

• July 24, 2026
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi dit soort dingen heb ik best veel en ik heb weer een steek in mijn borst door de groei ofzo maar ik denk weer dat het mijn hart is, ik word er echt bang van. Ik heb dit bij alles

Ik denk al jaren bij alles help morgen ben ik dood enzo het is echt supereng 

6 reacties

Forum|alt.badge.img

hooi, dit had ik vroeger ook vaak, dit is compleet normaal (volgensmij) en je hoeft je hier geen zorgen over te maken

• July 25, 2026

ja ik heb dit ook af en toe, niks om je zorgen over te maken volgensmij

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 26, 2026

Ik heb het ook weleens gehad en ik snap wel dat je je zorgen maakt, voelde bij mij echt niet fijn. Maar het is opgehouden en ik heb er nooit meer last van, ik hoop dat het ook overgaat bij jou. 

Anders misschien even bij de huisarts checken, dan ben je tenminste zeker en hoef je je geen zorgen te maken :/ 

Liefs :)

• July 26, 2026

Ja gelukkig wel maar ik heb dit elke dag, en nu heb ik dus veel stress. En sinds het pesten is het erger. Dus hoe gaat dat weg, want ik heb al jaren eigenlijk dat ik paniek krijg en niet kan slapen?

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 27, 2026

hi ​@kittenlover 14 , 

wat vervelend zeg. ik heb dit ook ik ben hiervoor naar de huisarts gegaan. want ik dacht ook dat het met mijn hart te maken had maar het is bij mij in mijn ribben en die geven steken omdat er ruimte tussen zit en de huisarts zei dat het bij sommige mensen erger is dan bij anderen en dat je bij hartklachten juist hele andere symtonen zijn dus het kan zijn dat je hetzelfde hebt. maar ik wil niks uitsluiten dus het kan misschien voor je zelf fijn zijn om een afspraak te maken bij de huisarts.

veel liefs vie

• July 27, 2026

Hoii ik heb idd dat een keer gedaan, die zei of stress of je ribben. Ik ben alleen niet goedgelovig als ik het eng vind