Bang om naakt te zijn


Reputatie 2
Badge +1

Hey Lads,

 

ik ben dus bang om zelfs bij mn OUDERS naakt te zijn...


11 reacties

Hoi @UnkKwek 

 

Het is heel normaal dat je bang bent om m bij je ouders naakt te zijn. Het hoort bij de puberteit 

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

heel normaal hoor. ik heb precies het zelfde. hoord erbij

 

MVG annoniemejongen

Daar zullen heeel veel jongeren het met je over eens zijn. In de puberteit begint het besef een beetje te komen wat daar beneden allemaal zit. In de puberteit komt dan ook het moment dat je dit liever niet meer met je ouders deelt. Waarschijnlijk is het andersom ook zo. Je ouders willen ook niet dat jij hen naakt ziet.

 

Groetjess

Hoi

 

Kan prima hoor, dat jij liever gekleed bent in het bijzijn van bijvoorbeeld je ouders. Niet in elk gezin is naaktheid een alledaags iets. Ik vermoed zelfs dat in de meeste gezinnen iedereen kleding draagt in elkaars bijzijn. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Ik ben ook nooit naakt als me ouders erbij zijn. Lijkt me gwn ongemakkelijk en me ouders hebben er geen problemen mee. 

Je naakte lichaam is een stukje onzekerheid. Iets dat van jouw is. Het is helemaal niet erg om je daarvoor te schamen/ongemakkelijk te voelen. Dat is heel normaal hoor. In de laatste aantal jaren heeft niemand me naakt gezien hoor.

Groetjs

Hallo UnkKwek :)

Zoals eerder genoemd begint bij je puberteit een beetje schaamte op te treden voor naaktheid.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +5

Ik schaam me niet voor me naaktheid net zoals m’n broertje en broer

Reputatie 7
Badge +5

Hey Lads,

 

ik ben dus bang om zelfs bij mn OUDERS naakt te zijn...

Waarom ben je bang?

Reputatie 2
Badge +1

Hey Lads,

 

ik ben dus bang om zelfs bij mn OUDERS naakt te zijn...

Waarom ben je bang?


 

Nou ik schaam me vooral heel erg & ik weet niet waarom.

Waarom ben je bang?

Nou ik schaam me vooral heel erg & ik weet niet waarom.

Nou zoals we hierboven al hebben aangegeven, is dit heel normaal vanaf de puberteit.

Groetjess

Reputatie 7
Badge +5

Waarom ben je bang?

Nou ik schaam me vooral heel erg & ik weet niet waarom.

Nou zoals we hierboven al hebben aangegeven, is dit heel normaal vanaf de puberteit.

Groetjess

Schaam je je voor je lichaam misschien?

Reageer