Bang nudes gelekt zijn

  • 29 March 2024
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb met wat mensen nudes gedeeld. Ik ben bang dat ze gelekt zijn. Het is al een tijde geleden dat ik dit heb gedaan, en niet met mensen uit mijn omgeving. Moet ik me zorgen maken?


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi, stond je gezicht op de foto’s die je hebt gedeeld? Of iets waaraan mensen je zouden kunnen herkennen (bv een stukje van je kamer ofzo)?

Badge

Ja wel een stuk van me kamer, maar niemand komt ooit in me kamer ook vrienden niet. 

Reputatie 2
Badge

Dan denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken 

Badge

Nee denk het ook niet,  en ik heb mijn hoofd niet een snap gestuurd. Misschien wel een losse foto van me hoofd maar nooit in de nude zelf

Badge

Maakt dat veel uit?

Reputatie 2
Badge

Denk t niet hoor, ik zou wel gwn voor de zekerheid de volgende keer oppassen met wat je stuurt dat je er zeker weten niet herkenbaar op staat, maar ik denk niet dat het nu een probleem is want je hebt je hoofd er niet opgedaan dus dan is er geen bewijs dat jij het bent

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @2T4B ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Yasmin, (De Kindertelefoon) 

Reageer