Ik heb nooit seks gehad maar, vrijdag avond (ik schrijf dit zondag ochtend) heb een jongen afgetrokken, we waren vrij dronken dus het stelde niet veel voor, er was geen orgasme, wel voorvocht denk ik. Maar ik heb mijzelf na, of voor het aftrekken ik weet het eigenlijk niet, gevingerd, ik ben bang dat ik toen voorvocht nog op mijn vingers had. Ik slik de anticonceptie pil niet, en mijn menstratie app zegt dat vandaag mijn ovulatie dag is. Ik aarzel echt of ik de morning after pil moet kopen. Ik heb dit aan mijn vriendinnen verteld en zij zeggen dat ik niet hoef te stressen en dat zwanger worden niet zo simpel en snel gaat. Want koppels gaat zwanger worden al moeilijk met penetratie door een piemel. Hij heeft mij ook proberen te vingeren, voordat ik het bij mezelf deed, maar dat ging niet helemaal goed, zn vinger is dus niet echt in mij geweest. Maar ik maak me dus gewoon zorgen dat ik mezelf heb bezwangerd doordat ik perse mijn vinger in mezelf moest duwen, heel stom. Ik ben hier dus eigenlijk voor geruststelling en een antwoord op mijn vraag: is er een mogelijkheid dat ik zwanger ben? Er is geen penis in me geweest dat sowieso maar waarschijnlijk wel enige voorvocht door mijn of zijn vingers. Ik kan niet precies plaatsen wat wanneer is gebeurt en wie zn handen waar zijn geweest, omdat het allemaal vaag is nu door de drank die ik had genomen die avond. Sorry.
Groetjes,, een heel heel super bezorgd en gestresst 17 jarig meisje waarvan morgen de tentamens beginnen.