Vraag

Bang dat ik een soa heb, wat moet ik doen?

  • 1 July 2020
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik ben een jongen 16 jaar. Ik ben alleen bang.. ik heb laatst een zwerver gepijpt. (Tegen mijn wil in) maar ben nu bang dat ik een soa heb… wat moet ik doen?! 


5 reacties

Je kan langs de huisarts gaan om je te laten testen.  Die kan je misschien ook verder helpen, want dit is natuurlijk niet ok dat zoiets jou is gebeurd. Dit is gewoon verkrachting namelijk. Weten je ouders het al?

 

Groetjess

Hallo Tijn154

 

ik had het zelfde probleem alleen had een meisje mij gepijpt en ik haar gebeffed toen was ik ook bang maar je kan bij de ggd alleen het ligt er aan waar je woont enzovoort het is volledig anoniem je doet daar een paar testjes bloed afnemen en van die watten stafjes en een gesprekje van tevoren je moet GGD en dan je stad in typen dan vind je het wel ( ik had mijn uitslag binnen 2 dagen en ik had geen soa)

Hey Tijn154

 

Allereerst: wat naar dat je tegen je wil in een man gepijpt hebt. Is iemand hiervan op de hoogte? Ik kan me namelijk voorstellen dat je hier geen fijne gevoelens aan overgehouden hebt. 

 

Zoals xLisa en Monkey.sniper.9 zeiden, kan je terecht bij de huisarts of een ander gezondheidscentrum bij je in de buurt. Als je niet zeker bent of een bepaald centrum in je buurt soa-tests aanbiedt, kan je steeds bellen voor info. 

 

Gr. Kenshin

Www.politie.be

Maar het aller beste is gewoon het tegen je moeder zeggen je deed dit tegen jou wil. Dit is verkrachting en tegen de wet en pedofilie bel de politie direct bel je moeder! Zodat dit zo vroeg mogelijk gedaan is.

Reageer