Vraag

ballen vorm

  • 23 October 2020
  • 5 reacties
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn je ballen sltijd rond want die van mij voelt langwerping rond aan


5 reacties

Afbeelding verwijderd door De Kindertelefoon.

Dat hoort zo. Niet druk om maken.

Hi Jongen2007,

 

ballen zijn meestal ovaal van vorm en aan de ‘achterkant’ van je bal kun je ook je bijbal voelen. Lees er meer over via het linkje en daar staat ook een duidelijke afbeelding, zodat je kunt zien hoe alles met elkaar in verbinding staat:

https://www.gezondheidsplein.nl/menselijk-lichaam/zaadbal/item45066

 

@KT,  ik vraag me af waarom jullie een afbeelding verwijderd hebben, want afbeeldingen geven over het algemeen meer duidelijkheid. Ik heb de afbeelding bij de reactie van @xLisa  niet gezien, maar het lijkt mij, gezien alle reacties die zij post niet dat ze rare dingen gaat posten.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M en Ms,

Dat vroeg ik me ook af. Ik heb het plaatje wel gezien. Het was een anatomisch plaatje van de ballen. Meestal als er iets verwijderd of aangepast word staat er ook bij waarom het aangepast/verwijderd in strijd met welke forumregel. Maar ik zie hier niet welke forumregel overtreden is.

Ik snap ook dat het vrijwilligerswerk is en dat iedereen daarin ook een beetje zijn eigen ding in heeft.

Groetjessss,

Xx Simply Me

@Simply Me,

 

ik wacht de reactie van de KT wel even af, maar de helft van de wereldbevolking heeft ballen, dus het lijkt me niet iets waar niet over gepraat mag worden of een plaatje van getoond mag worden.

Plaatjes zeggen vaak meer en zijn duidelijker dan allerlei omschrijvingen. Daarom heb ik er ook een plaatje bij gedaan en een duidelijke bronvermelding, dus idk wat er mis mee zou kunnen zijn.

Kijk als ik of iemand anders nou een foto van mijn/zijn/iemand anders zijn ballen zou posten, dan zou ik het wel begrijpen als die verwijderd zou worden…..maar een anatomisch plaatje….

 

Groetjes,

M&M's

Was idd een normaal anatomisch plaatje, vergelijkbaar met degene in jouw bron. Snap ook niet helemaal waarom hij weg is gehaald, ook geen mail met waarschuwing gehad ofzo. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik vergeten ben om de bron erbij zetten. dat staat niet expliciet in de forumregels maar misschien dat het daarom verwijderd is.

Thx in ieder geval voor de ‘verdediging’ @M en Ms en @Simply Me.  En sure, het is vrijwilligerswerk maar als het goed is worden dezelfde regels gehanteerd. En blijkbaar heb ik hier geen regel overtreden anders had dat erbij gestaan en had ik daar bericht van gekregen.

 

Maar goed, maakt voor de rest niet uit. De reactie van M en Ms was prima dus vraag beantwoord.

 

Groetjess:kissing_heart:

Reageer