Vraag

bal grote

  • 10 February 2023
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Badge

Hoi, 

 

Ik vroeg me af of jullie me kunnen vertellen hoe groot je ballen per zijn. Als je het niet wil opmeten het dan met iets vergelijken met ongeveer dezelfde grootte. Als je dan ook erbij zet of je ze groot, klein of normaal vind of weet van andere of het vergelijkbare grote heeft. Ik ben hier opzich wel onzeker over en heb het idee dat ik kleine ballen heb. Volgens wat op internet staat zijn mijn ballen wel normaal maar alsnog. Die van mij zijn ongeveer 3x4,5 cm. Ik vind dit wel klein. Zeg als je wil er ook bij of jij dit klein, normaal of groot vind. Bij andere lijkt het namelijk altijd groter dan die van mij.

Aan een antwoord zoals, zolang als het werkt is allen goed of alle vormen en maten zijn goed heb ik niet zoveel aan want blijf ik me afvragen wat nou normaal is en wil daarom met deze vraag achter komen wat die van jullie is en zo kijken wat nu echt normaal is.

Ik hoop dat jullie dit beantwoorden.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi,

Ik heb mijn ballen nooit opgemeten maar de dokter wel heel vaak. Maaar ik weet niet hoeveel cm ze zijn. Ik weet alleen wel dat in de puberteit je ballen gaan groeien en dat je aan de grote van je ballen kunt zien hoe ver je in de puberteit bent. Dit doen dokters met een orchidometer. Zie afbeelding: 

Je hoeft niet onzeker te zijn over je ballen want ze gaan misschien ook nog groeien.

 

joeeee

Badge

Is er echt niemand die hier antwoord op wil geven?

😭😭

Is er trouwens iemand die weer of z'on orchidometer online kan vinden want kan ik niet vinden en ga niet zo'n ding kopen ivm ouders niet laten weten en niet nodig vinden om geld aan uit te geven. En wat normaal met dit ding zou zijn en als je van jezelf weer welke je bent ook ff zeggen? Hoop dat iemand reageert!!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb mijn ballen nooit opgemeten. Ze zijn niet echt heel groot of zo. Ik denk ongeveer net ze groot als die van jou.

 

Reputatie 7
Badge +5

Geen idee maar alles bij elkaar dus teelbal en het zakje voor beide is ongeveer een pingpongbal 

Reageer