Vraag

Bakkebaarden

  • 3 May 2019
  • 5 reacties
  • 649 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
HELP ME ASJEBLIEFT
IK BEN EEN MEISJE
ik heb 2 maanden gelden me bakkebaarden geschoren met een scheermesje
ik ben een meisje
ze zijn nu geroeid en het ziet er super lelijk uit
want als ik me haar vast doe lijkt het alsof ik een jongen ben
mijn vraag dus
groeien mijn bakkebaarden nog want ik ben een meisje en het ziet er super lelijk uit???!!!!!
bijvoorbeeld van: als ze groeien dat ze lang zijn en dat ik ze achter mijn oren kan stoppen dat je ze niet ziet! Kan dat??
en hoelang zou dat ongeveer duren??

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey!

Wat vervelend voor je!

dat je een bakkebaard achter je oren kan stoppen lijkt me niet😂
je kunt het beste door blijven gaan met scheren, je ziet dan wel wat stoppeltjes zitten,
dat je dat niet mooi vind kan ik begrijpen, in dat geval is waxen het beste idee, wel is dat een stuk pijnlijker.
anders heb je het er vanavond even met je moeder over, zij heeft vast goede ideeën.

succes! (:
Oke, iemand anders nog!
Hey!

Je zou het kunnen waxen alsje echt wilt dat je niets meer kunt zien.
Je zou het ook gewoon kunnen blijven scheren, het is vaak zo dat het voor jou veel erger lijkt en het eigenlijk voor andere mensen niet echt zichtbaar is.



Groetjes
Lot

- aangepast door de Kindertelefoon ivm duidelijkheid -

Wat jij in ieder geval niet moest doen is scheren waxen of epileren je moest het zo laten hoe het is want strakjes gaat het groeien met je eigen haar wat je nu eigenlijk moet doen is en hoofd doekje dragen of gwn je haren los laten in ieder geval het bedekken als je bijna heel je gezicht heb gedaan dan krijg je echt en baard mr ik zou het laten hoe het is want het komt vaak voor bij mensen die dik haar hebben en krullen hebben en ik heb het ook en ik was er ook onzeker van mr het begon te groeien met me eigen haar en je merkte helmaal niks van heb jij ook meschien dat rondje achter je oor ?? 

En wat donker haar hebben 

 

 

Reageer