Vraag

Baard/snor

  • 11 April 2021
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 16 en ik heb dus, al sinds mijn 13de, baard/snor haar maar ik wil het eigenlijk helemaal weghalen maar tegelijk ook weer niet weet iemand wat ik er mee moet doen?


3 reacties

Dat is natuurlijk aan jou!Je kan kiezen om het te laten staan en alleen bij te trimmen of je kan het wegscheren. Wat vinden mensen uit je omgeving leuker staan (denk je)? Als je het echt niet weet kan je het ook laten staan en dan vragen wat mensen leuker/mooier vinden.

Hallo Yanick :)

Wat voelt fijner voor jouw? Wat vindt je omgeving? Heb je er last van? Dat zijn vragen die je kan stellen (aan jezelf) om zo'n beslissing te maken.

-TheMightySlayer <3

Hey ,

Zoals al is gezegd,  dat is helemaal aan jou. Vraag inderdaad is aan je omgeving wat zij ervan vinden. En onthoud,  als je het weg scheert, het groeit altijd weer aan, dus mocht je denken nou ik vind het toch mooier met een baar en snor, dan laat je hem gewoon staan.  Je kan er ook voor kiezen om hem gewoon een klein beetje af te scheten dat het soort van geen baard is maar een soort van ja , moeilijk uit te leggen, soort van mini baartje . Ja ik weet het beetje moeilijk uit te leggen.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer