autisme en meer medicijnen willen


Reputatie 2
Badge +2

Hee ik slik 2 aripiparazol voor me autisme en ik wil meer medicijnen hebben maar dan andere medicijnen erbij want ik voel teveel nu..  en met 3 pillen kreeg ik slaapverlamming en last van me borstkast en halcunnaties  dus nu slik ik weer 2 aripiparazol  maar nu voel ik veel te veel en krijg ik geen rust meer en mij psychiater wil me niet andere medicijnen geven... en ja ik moet eerst onderzoek doen 7 juni bij accare over stoornissen voordat ik verder kan  geholpen worden maar dat  duurt nog heel lang voordat ik uitslag krijg  hebben julie tips hoe ik meer andere medicijnen kan krijgen want ik heb geen rust meer in me hoofd ik hoop dat julie reageren want ik zit er echt dus echt heel erg mee en ik kan dat tegen niemand vertellen thnxx alvast voor het reageren❤❤💗💗💖💖💖💖


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Geen idee hoe ik je hiermee zou kunnen helpen, maar neem idd nooit meer medicatie dan je voorgeschreven is. Teveel van hetzelfde kan inderdaad schadelijke of nare gevolgen hebben en bij teveel innemen zelfs leiden tot overdoses.

Reputatie 3
Badge +1

Hey 

ik heb zelf ook autisme en heb daardoor een autisme burn-out gekregen, ik pak nu 1 aripiparazol omdat ik heel gevoelig ben voor medicijnen en dat helpt me echt wel ik pak ook voor dat ik ga slapen “rescue nacht druppels” te vinden in bijna elke natuur winkel het helpt echt en je kunt het kopen zonder voorschrift ik raad u wel aan om niet meer dan 30 druppels te pakken per dag want anders is het niet meer gezond. (Er is ook een dag soort)

Pak wel echt niet meer dan je dokter zegt ik weet dat wachten heel vermoeiend en frustrerend kan zijn ik moet ook altijd wachten op alles.

Als je nog vragen hebt mag je ze altijd aan mij stellen.

succes nog!

groetjes mij.

Reputatie 2
Badge +2

Heee ik mag niet minder aripiparazol slikken en ik ben naar de huisarts geweest en ik neem slaap pillen 4 van sleepz maar die werken niet en ik ben bang dat.. ik niet dat mag nemen slaap druppels of wat dat is .. 

Reputatie 3
Badge +1

Die druppels mag elke gezonde mens pakken en dat beïnvloedt je medicijnen niet ik pak ook nog het slaaphormoon maar dat kan wel invloed hebben op de medicijnen 

Reputatie 2
Badge +2

Ja dus je mag die druppels nemen  en ik heb een vraag werken die druppels goed om te kunnen slapen  

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @creatiefmeisje ,

Wat vervelend dat je geen rust krijgt! Een paar forumgebruikers hebben al tips gegeven. Overleg altijd even met je huisarts als je iets nieuws inneemt, ook als je iets zonder voorschrift kan kopen. 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 3
Badge +1

Ja die werken heel goed

en mijn dokter heeft zelf gezegd dat dat werkt het is gewoon gemaakt van natuurlijke producten dus niks raar aan je moet het dus niet echt met je dokter overleggen 

Reputatie 2
Badge +2

Ja dankjewel voor de informatie gelukkig werken ze goed

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @AnonieM1345678 ,

 

zoals hierboven al eerder gezegd is, kan @creatiefmeisje  beter wel eerst met haar dokter overleggen voordat ze met iets nieuws begint. Ook natuurlijke producten kunnen heftige bijwerkingen hebben. Een advies van haar eigen dokter is dus wel op zijn plek.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Je kunt het beste aan je ouders vertellen dat je meer medicatie nodig hebt/wil

Reputatie 3
Badge +1

Het heeft geen bijwerkingen maar Oke 

je kunt het je dokter vertellen maar soms duurt het lang voor dat je een afspraak kunt maken

Reageer