Skip to main content

Autisme

1 op de 100 mensen hebben autisme. Autisme heeft nadelen en voordelen. Mensen die geen autisme hebben begrijpen meestal de autisten niet. 

Als je autisme hebt is fijn om het met andere mensen die je begrijpen (meestal ook mensen met autisme) te praten. Dat kan hier!

Praat over je voordelen en je nadelen, over mensen die je niet begrijpen of je juist wel begrijpen. Of stel een een vraag er zijn genoeg mensen die je willen helpen!

Ik ben geen moderator en ik ga dus absoluut niet over de regels, maar ik kan mij voorstellen dat zij hier een conflict kunnen zien met forumregel 8.c.

c. Je voordoen als expert is niet toegestaan.

Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

Het is natuurlijk super dat je het wilt hebben over autisme/ jouw ervaringen met autisme, maar dat kan dus iets zijn om op te letten.
Dat zal de KT toch zeker goed moeten vinden.

Hoi,

Voor de overzichtelijkheid  het forum, vragen we gebruikers om in een topic een duidelijke vraag, mening of probleem te stellen.  Daarom staat in forumregel 12: blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Een breed geformuleerd topic als hierboven voldoet niet aan de algemeen geldende regels voor het plaatsen van een bericht. 
Om deze reden wordt dit topic gesloten.

@Twistgames Graag vragen we je om de inhoud van jouw topic in deelvragen op te delen, en om per topic één vraag of stelling centraal te stellen.

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).