hoi, ik denk dat ik arfid heb maar ik weet het niet zeker. is er iemand die hier meer info over heeft? ik durft het ook niet tegen mn ouders te vertellen
Hee, ik weet hier wel veel van! Heb je specifieke vragen??
hoe kwam je er achter dat je arfid had?
Toen ik in de 1e klas van de middelbare zat durfde ik bijna niks meer te eten omdat ik niet hield van de texturen ervan en ik was vooral bang om er misselijk van te worden en ik leefde eigenlijk bijna op mueslirepen en toen ben ik met m’n ouders naar een dokter gegaann
Je kan altijd online een zelftestje doen voor arfid. Dit is geen diagnose maar kan mogelijks wel een beetje meer informatie geven.
Liefs
Anoniem789
Hey,
het is echt goed dat je dit aankaart. Als je het lastig vindt om het tegen je ouders te vertellen, kun je misschien beginnen met iemand die je vertrouwt, zoals een leraar of schoolpsycholoog. Die kunnen je helpen om het gesprek met je ouders aan te gaan. Soms kan het ook helpen om een brief te schrijven als je het moeilijk vindt om erover te praten. Het belangrijkste is dat je je gevoelens niet voor jezelf houdt.
groetjesssss
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.