Vraag

Aparte benauwdheid na koffie drinken?

  • 3 April 2023
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Vandaag heb ik redelijk snel achter elkaar een expresso en een cappuccino genomen (1.5 uur). Heb dit echt nodig aangezien ik van nature een compleet gebrek aan energie heb, en het deed zijn werk dan ook prima. Toen ik thuiskwam was ik echter super benauwd. Gelukkig ging het na een uurtje of twee wel weer over, maar was niet bepaald fijn. Kan dit een bijeffect van koffie zijn? (Vraag dit omdat ik ook een borst aandoening heb, wat het dus ook prima veroorzaakt kan hebben.)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1 espresso en een cappuccino in 1.5 uur is niet echt heel veel dus ik denk eerder dat het door je borstaandoening kwam. Misschien dat de koffie het verergerde? idk

Ik ben ook wel eens kortademig geweest van een cafeïne rush maar toen had ik ook iets van 4 espresso in 30 minuten op of zo. 😅

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor je reactie! Dat is fijn om te horen, mensen bij mij op school zeiden dat het veel was, maar die zijn dan ook allemaal een jaar jonger dan mij dus zo verassend is dat niet haha. Moet je wel nageven, 4 expresso's in dertig minuten zou mij ongetwijfeld bewusteloos op de grond laten vallen, dus indrukwekkend record.

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan.    4 espresso in zo’n korte tijd zou ik idd niet aanbevelen, haha.

Die espresso en cappuccino van jou valt echt wel mee, maar ja, als je niet veel koffie drinkt lijkt dat heel veel.😄  Ik zou het wel in de gaten houden. Als je er vaker last van hebt na koffie is het natuurlijk een ander verhaal.

Reageer