Vraag

anorexia: hoe aan ouders vertellen?

  • 13 August 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Hoii iedereen

sorry dat ik zovaak topics schrijf..

ik heb zoals de meeste wel weten door mijn vele topics last van anorexia of bolimia. En ik wil het wel wel aan mijn ouders vertellen maar ik ben bang dat ze me dan niet meer naar het avondeten laten kotsen of dat ik echt gedwongen moet eten:( ik heb eig geen idee hoe ze erop zouden reageren

 

iemand tips? Xxx


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

 

Jammer om te horen dat je er schrik van hebt, maar wel herkenbaar en begrijpelijk!

Heb je een psycholoog ofz? 

Ik denk dat het wel heel belangrijk is om mss een psycholoog te regelen (kan ook na dat je het hebt verteld tegen je ouders) 

Zo kunnen e ouders vragen stellen aan die psycholoog, en kan de psycholoog tips geven hoe er met om te gaan (naar ouders en jou toe) 

 

Het vertellen is wel het beste, ook al is het heel eng, ze kunnen nog "op tijd" hulp inschakelen tot het te laat is. 

En daarbij, ze kunnen het niet in je mond kappen🙈

Vertel het hun, fix zo snel mogelijk een psycholoog en zoek optijd hulp!

 

Veel sterkte, moed en beterschap toe ge wenst!

Hou je ons op de hoogte?

 

Mvg 

Célina! 

Ik denk dat de meeste ouders hun kind zouden laten behandelen, dan word mag je het eten lijkt me niet meer uitkotsen en moet je ook meer eten. Maar ik denk dat je misschien wat hebt aan deze site (Ik heb anorexia | Thuisarts.nl), simpel en duidelijk en het heldert vast wat dingen op.

Sterkte

Reageer