Skip to main content

hoi! Allereerst wil ik zeggen dat ik het best wel spannend vind om dit bericht te plaatsen!

 

Ik ben 12 ( binnekort 13 ) 1,61 en 45,5 kilo. Elke keer als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf echt een dikzak. Ik doe elke avond meer dan 1 uur buikspieroefeningen en eet zo min mogelijk suikers. Ik kijk op elke verpakking hoeveel calorieën er in het product zitten. Elke keer als ik honger heb probeer ik het zo lang mogelijk vol te houden. Aan het begin van het jaar woog ik nog 40 kilo, maar van mijn ouders MOEST ik aankomen, anders mocht ik helemaal niks meer. Ik mocht niet sporten niet met vriendinnen afspreken. Ook moet ik nu elke week op de weegschaal staan, maar gelukkig heb ik een truucje dat ik elke keer zwaarder weeg. 

 

Ik denk dat er iets mis is met mijn hoofd. Iemand tips??

Ik zou dit vertellen tegen je ouders, en geloof me je hebt een prima gewicht voor je leeftijd, en lengte, inderdaad zou ik als ik jou was wel wat meer eten, en gewoon proberen, je wilt niet in het ziekenhuis terecht komen omdat je te weinig eet.

-OnlyMe


Je moet met iemand gaan praten ik heb je bmi berekend en is 17,4 is goed als je gaat afvallen dan krijg je uit eindelijk ondergewicht 


Hoi,

We lezen dat je problemen hebt met eten, aankomen en je gewicht. Je hebt een trucje om je bij het wegen zwaarder te laten lijken. Wij kunnen dus niet beoordelen of je nu een gezond gewicht hebt. Ondergewicht is heel schadelijk voor je gezondheid.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Je kunt ook kijken op de website https://www.99gram.nl. Je kunt daar veel informatie vinden over eten en eetprobleem. Je kunt er ook chatten.

sterkte! Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)


Reageer